Στην Ευρώπη, τα αυτοκίνητα κατηγορίας SUV αποτελούν την πρώτη επιλογή των υποψηφίων αγοραστών, αυξάνοντας με εντυπωσιακό ρυθμό το μερίδιο αγοράς, σε αντίθεση με τα παραδοσιακά τετράθυρα, τα οποία χάνουν συνεχώς έδαφος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο, στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, οι περισσότεροι οδηγοί τοποθετούν ψηλά στη λίστα της προτίμησής τους τα sedan. Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Nissan, οι νεότερες γενιές αγοραστών αυτοκινήτων, γνωστοί πλέον ως millennials ή Generation Z, στρέφουν τα βλέμματά τους στα μεγάλα τετράθυρα, καθώς βλέπουν ότι αποκτούν μοντέρνα εμφάνιση, σύγχρονες τεχνολογίες και δυναμική οδηγική συμπεριφορά. 

Οι 8 στους 10 αγοραστές στις ΗΠΑ δήλωσαν την πρόθεσή τους να αποκτήσουν ένα νέο μοντέλο τύπου sedan. Η έρευνα της Nissan έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, δημιουργώντας περισσότερες προοπτικές για τους κατασκευαστές, όπως δήλωσε ο διευθυντής μάρκετινγκ της Nissan North America, Rob Warren.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μελέτη αφορούσε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, ηλικίας μεταξύ 18 και 65 ετών.

• Κορυφαία επιλογή: το 78% των Αμερικανών οδηγών που δεν διαθέτουν sedan θα εξετάσει το ενδεχόμενο να αγοράσει ένα άμεσα ή στο μέλλον.

• Επιλογή νεότερων γενεών: το 86% των ερωτηθέντων μεταξύ 18 και 34 ετών (Generation Z και νεότεροι millennials) που δεν κατέχουν sedan θα σκεφτόταν να αγοράσει ένα τώρα ή στο μέλλον. Το ίδιο ισχύει και για το 81% των παλαιότερων millennials και την Generation  X (ηλικίας 35 – 50).

• Ικανοποιημένοι ιδιοκτήτες: Οι ιδιοκτήτες sedan στις ΗΠΑ είναι εξίσου ικανοποιημένοι με τα αυτοκίνητά τους (89%) όσο και οι ιδιοκτήτες άλλων κατηγοριών (88%).

• Λειτουργικότητα τετράθυρων μοντέλων: τα SUV και τα φορτηγά δεν μονοπωλούν στο συγκεκριμένο πεδίο. Το 95% των ιδιοκτητών sedan ανέδειξε τη λειτουργικότητα των τεσσάρων θυρών ως το νούμερο 1 χαρακτηριστικό που λατρεύουν στο αυτοκίνητό τους, έναντι 94% για τους μη ιδιοκτήτες sedan.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης