Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Επί ελληνικού εδάφους βρίσκεται πλέον το νέο Toyota GR86 το οποίο με 235 ίππους έρχεται να πλαισιώσει τα «καυτά» Supra και GR Yaris. Όταν ο ιδιοκτήτης της Toyota πριν τέσσερα χρόνια δήλωσε «όχι άλλα βαρετά αυτοκίνητα» όλα έδειχναν πως η ιαπωνική εταιρία θα επιστρέψει στα οχήματα επιδόσεων, και έτσι έγινε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πλέον και οι Έλληνες μπορούν να κάνουν δικό τους το εντυπωσιακό αυτό σύνολο από 52.810 ευρώ, το οποίο εξελίχθηκε από κοινού με το Subaru BRZ. Τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο boxer κινητήρα 2,4 λίτρων απόδοσης 235 ίππων στις 7.000 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής στις 3.700 σ.α.λ. Χάρη στην εκτενή χρήση αλουμινίου στο αμάξωμα, το βάρος έχει περιοριστεί στα 1.270 κιλά.

Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 6,3 δευτερόλεπτα. Αργότερα, θα προσφερθεί και με αυτόματο 6άρι κιβώτιο.

Σχεδιαστικά, το GR86 ακολουθεί τη φιλοσοφία του BRZ. Διαθέτει δυναμική εμφάνιση, μεγάλους αεραγωγούς, τονισμένο πίσω τμήμα και όμορφες καμπύλες. Το εσωτερικό είναι οδηγοκεντρικό, περιλαμβάνοντας σπορ καθίσματα, τιμόνι με το λογότυπο «GR», ψηφιακή οθόνη και ψηφιακά όργανα στο ταμπλό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σύστημα ευστάθειας του αυτοκινήτου ενσωματώνει πέντε ρυθμίσεις, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να το απενεργοποιήσει πλήρως όταν βρίσκεται σε πίστα. Η καμπίνα είναι 2+2 θέσεων, με τα πίσω καθίσματα να αναδιπλώνονται πλήρως, δημιουργώντας έναν αρκετά μεγάλο χώρο για τη μεταφορά ακόμη και ενός ποδηλάτου ή τεσσάρων ελαστικών όπως υποστηρίζει η ιαπωνική φίρμα.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης