Έχει ένα από τα πιο διάσημα και εμπορικά σήματα στην παγκόσμια αγορά. Το brand name της Ferrari είναι παραδοσιακά στα 10 πιο ισχυρά του κόσμου, καλύπτοντας στο έπακρο όλα τα κριτήρια, όπως φήμη, εξοικείωση του καταναλωτικού κοινού, αφοσίωση, προβολή και  προώθηση προϊόντων, καθώς και ικανοποίηση εργαζομένων και πελατών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ιταλική εταιρεία με σήμα το αλογάκι, σήμερα μπαίνει στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, με την αξία της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας να αποτιμάται περίπου στα 10 δις δολάρια, σύμφωνα με το Bloomberg. Ο Sergio Marchione, ισχυρός άνδρας του ομίλου Fiat Chrysler Automobiles, είχε δηλώσει παλαιότερα ότι η χρηματιστηριακή αξία της διάσημης φίρμας αντιπροσωπεύει το 60% της αξίας όλου του group.

Η δήλωση που έμεινε στην ιστορία όμως, είναι πως η Ferrari πρέπει να αποτιμάται ως κατασκευάστρια πολυτελών ειδών, όπως ο οίκος Hermes International SCA και όχι ως ένας συνηθισμένος κατασκευαστής αυτοκινήτων και αγωνιστικών οχημάτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πλάνο του Marchionne για αναδιάρθρωση του ομίλου και περιορισμό των χρεών αποδίδει καρπούς, αποδεικνύοντας για μια ακόμα φορά πως ο 63χρονος Ιταλο-Καναδός, είναι άριστος γνώστης της αγοράς. Όπως είχαμε αναφέρει στα μέσα του καλοκαιριού, στο πλαίσιο της επένδυσης ύψους 48 εκατ. ευρώ, για την επιστροφή στην κερδοφορία και την αύξηση των πωλήσεων της FCA έως το 2018, θα διατεθεί το 10% των μετοχών της Ferrari, το 80% θα μοιραστεί στους μετόχους –επενδυτές και το υπόλοιπο 10% θα πάει στον Piero Ferrari, γιου του ιδρυτή της μάρκας.   

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης