Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας της Αμερικής (IIHS), έδωσε στη δημοσιότητα τη λίστα με τα αυτοκίνητα που ξεχώρισαν στις φετινές δοκιμές πρόσκρουσης.

Το Insurance Institute for Highway Safety, είναι ο αντίστοιχος οργανισμός του Euro NCAP στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Πραγματοποιεί τα καθιερωμένα crash test σε όλα τα νέα μοντέλα και αξιολογεί τα επίπεδα ασφάλειας κάθε αυτοκινήτου πριν αυτό κυκλοφορήσει στην αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έπειτα από την θέσπιση αυστηρότερων κριτηρίων στις δοκιμές, μόλις 15 οχήματα κατάφεραν να λάβουν την ανώτερη διάκριση «Top Safety Pick+ 2018». Τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά, με τις μάρκες Hyundai, KIA, Genesis, Subaru και Mercedes να κάνουν τη διαφορά.

Η λίστα με τα αυτοκίνητα που πήραν το βραβείο Top Safety Pick+

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Small cars

Kia Forte sedan
Kia Soul
Subaru Impreza 4-door sedan/4-door wagon
Subaru WRX

Large luxury cars

BMW 5 series
Genesis G80
Genesis G90
Lincoln Continental
Mercedes-Benz E-Class sedan

Midsize cars

Subaru Legacy
Subaru Outback
Toyota Camry

Midsize SUVs

Hyundai Santa Fe
Hyundai Santa Fe Sport

Midsize luxury SUV

Mercedes-Benz GLC

Επίσης, άλλα 47 μοντέλα έλαβαν το βραβείο «Top Safety Pick 2018». Αυτά είναι:

Small cars

Chevrolet Volt
Hyundai Ioniq Hybrid
Hyundai Elantra
Hyundai Elantra GT
Mazda 3 4-door sedan/4-door hatchback
Subaru Crosstrek
Toyota Corolla
Toyota Prius
Toyota Prius Prime

Midsize cars

Honda Accord
Hyundai Sonata
Kia Optima
Nissan Altima
Nissan Maxima

Midsize luxury cars

Alfa Romeo Giulia
Audi A3
Audi A4
BMW 3 series sedan
Lexus ES
Lexus IS
Volvo S60
Volvo V60

Large cars

Kia Cadenza
Toyota Avalon

Large pickup

Honda Ridgeline

Small SUVs

Honda CR-V
Hyundai Tucson
Kia Sportage
Mazda CX-3
Mazda CX-5
Mitsubishi Outlander
Nissan Rogue
Subaru Forester
Toyota RAV4

Midsize SUVs

Honda Pilot
Kia Sorento
Mazda CX-9
Toyota Highlander

Midsize luxury SUVs

Acura MDX
Acura RDX
Buick Envision
Lexus NX
Lexus RX
Mercedes-Benz GLE-Class
Volvo XC60

Minivans

Chrysler Pacifica
Honda Odyssey

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης