Την ώρα που οι περισσότερες αντιπροσωπείες αυτοκινήτων αποφεύγουν να οριστικοποιήσουν τις τιμές στις παραγγελίες των νέων Ι.Χ , την ώρα που κανένας δεν ρισκάρει ούτε το πότε θα παραδώσει το καινούριο αυτοκίνητο αλλά ούτε πόσο «καπέλο» θα προστεθεί στην τελική τιμή ,όταν  εισαχθεί το αυτοκίνητο στην Ελλάδα, η Peugeot κάνει την έκπληξη και καινοτομεί.

Προσφέρει σε κάθε παραγγελία τελική και «κλειδωμένη τιμή» την ονομάζει «εγγύηση τιμής» και βάζει τέλος στην αγωνία των υποψηφίων αγοραστών. 
Η «εγγύηση τιμής» προσφέρεται από το επίσημο δίκτυο διανομέων Peugeot σε όλη την Ελλάδα και αφορά σε όλη την γκάμα των επιβατικών και επαγγελματικών μοντέλων, συμπεριλαμβανομένης και της οικογένειας των δημοφιλών SUVs, αλλά και των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της μάρκας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

————————————————————————————————————————————————–
 
Η «μετατροπή» της Χάλκης σε πράσινο νησί γίνεται με τη βοήθεια της Citroen. O Όμιλος Συγγελίδη και η Citroen σε συνεργασία με την ελληνική πολιτεία έχουν αναλάβει την προώθηση της ηλεκτρικής μετακίνησης μηδενικών ρύπων στη Χάλκη. H Citroen φέρνει τα δικά της νέα μοντέλα, προχωρώντας στον εξηλεκτρισμό του στόλου του νησιού με την αντικατάσταση παλαιών οχημάτων από ηλεκτρικά οχήματα, καλύπτοντας πλήρως τις ανάγκες των κατοίκων και των επιχειρήσεων του νησιού. Πρόκειται για μια έξυπνη και βιώσιμη ενέργεια με προσιτές τιμές.

Ο Όμιλος Συγγελίδη δίνει δωρεάν αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα για την αντικατάσταση των παλιών και ρυπογόνων οχημάτων δημόσιας χρήσης στο νησί, καλύπτοντας τις ανάγκες του Δήμου, καθώς και των σωμάτων ασφαλείας όπως της Αστυνομίας και του Λιμενικού. Φοβερό το αυτοκίνητο. Περνάει άνετα και από τα στενά δρομάκια του νησιού.

————————————————————————————————————————————————–

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διάκριση με silver βραβείο για τη Mercedes-Benz Ελλάς στα HR Awards 2021.Ο Άνθρωπος – εθελοντής στο επίκεντρο! Η Mercedes-Benz Ελλάς διακρίθηκε με ασημένιο βραβείο για το πρόγραμμα εθελοντικών δράσεων των υπαλλήλων της στην κατηγορία «Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη».  Σε μία όμορφη εκδήλωση στο ξενοδοχείο Sofitel Athens Airport έγινε η τελετή απονομής των βραβείων HR Awards, όπου 

Το βραβείο παρέλαβαν οι Ν. Καβαθούλη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού (αριστερά), Β. Ψιμοπούλου, HR Administrator (στο κέντρο) & Α. Χρυσού, Δημόσιες Σχέσεις & Εταιρική Επικοινωνία (δεξιά)   Το πρόγραμμα Κοινωνικής Ευθύνης #love2give της Mercedes-Benz Ελλάς έχει ως στόχο την ανάδειξη και προώθηση του εθελοντισμού στην ελληνική κοινωνία και πραγματοποιείται με τη συμμετοχή μεγάλης μερίδας των εργαζομένων της σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό ethelon. Οι δράσεις που διοργανώνονται είναι κοινωφελούς χαρακτήρα και στόχος τους είναι να προάγονται η αποδοχή και κατανόηση της διαφορετικότητας εντός της εταιρείας, η υγεία και η ευεξία των εργαζομένων, η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των εργαζομένων όσον αφορά στην προστασία του περιβάλλοντος αλλά και η περαιτέρω ανάπτυξη της ομαδικότητας και της επικοινωνίας. 

————————————————————————————————————————————————–

Τι να κάνει ο άνθρωπος. Λεφτά δεν έχει για να αγοράσει ένα αυτοκινητάκι. Έπρεπε να βρει τρόπο για να προστατεύεται από τη βροχή. Έφτιαξε ένα αλουμινένιο πλαίσιο και πάνω σε αυτό προσάρμοσε με προσοχή και αρκετό μεράκι το αδιάβροχο κάλυμμα. Η «γουρούνα» τώρα προστατεύεται από τη βροχή αλλά οι ταχύτητες πρέπει να είναι μικρές γιατί κινδυνεύει να του τα πάρει όλα ο αέρας. Η φωτογραφία είναι από τη Θεσσαλονίκη και οφείλουμε να συγχαρούμε τον άνθρωπο αυτόν που κατάφερε χωρίς να ξοδέψει μια περιουσία να βρει λύση στο πρόβλημά του.

————————————————————————————————————————————————–

Οι υπάλληλοι του Δήμου αφήνουν τα ειδοποιητήρια στα εγκαταλειμμένα αυτοκίνητα.Οι ιδιοκτήτες τους κάνουν τα στραβά μάτια. Οι υπάλληλοι ρωτάνε αν γνωρίζουν οι κάτοικοι της περιοχής που μπορούν τον ιδιοκτήτη. Κανένας δεν ξέρει κάτι. Κανένας δεν έχει ακούσει κάτι. Όταν όμως φθάσει ο γερανός και σηκώσει το αυτοκίνητο τότε όλοι ξαφνικά ξέρουν και σε ποιον ανήκει το όχημα και που βρίσκεται.

Η φωτογραφία είναι τυχαία. Γιατί καθημερινά οι υπάλληλοι των δήμων «σηκώνουν» εκατοντάδες αυτοκίνητα που οι ιδιοκτήτες τους τα έχουν παρατήσει στους δρόμους. Οι περισσότεροι έχουν καταθέσει πινακίδες για να μην πληρώνουν φόρους και ασφάλειες. Τα κλειδώνουν σε κοντινά σημεία με τα σπίτια τους. Όμως αν ένα αυτοκίνητο ένα διαρκώς στο ίδιο σημείο σταθμευμένο θεωρείται εγκαταλειμμένο.

————————————————————————————————————————————————–

Εντυπωσιακές οι εξελίξεις στο πρόγραμμα «Αστυπάλαια – Έξυπνο και Αειφόρο Νησί», που από κοινού υλοποιούν η Ελληνική Δημοκρατία και το Volkswagen Group. Ήδη ολοκληρώθηκε με επιτυχία η πιλοτική φάση χρήσης ενός στόλου ηλεκτρικών αυτοκινήτων που είχε παραχωρήσει η Kosmocar στις εταιρείες ενοικίασης του νησιού. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα ID.3, ID.4 και e-up!, αποτελώντας το 10% των προς ενοικίαση διαθέσιμων αυτοκινήτων, έγιναν ανάρπαστα από τους παραθεριστές, που προτίμησαν να συνδυάσουν διακοπές με την εμπειρία χρήσης ενός ηλεκτρικού μοντέλου.

Το καλό είναι ότι αυξάνονται οι φορτιστές στο νησί. Ήδη τέθηκαν σε λειτουργία έξι διπλοί φορτιστές σε κομβικά σημεία του νησιού του νοτιοανατολικού Αιγαίου, με την Αστυπάλαια να καμαρώνει για τη μεγαλύτερη συγκέντρωση δημόσιων φορτιστών ανά κάτοικο, σε όλη την Ελλάδα. Οι συγκεκριμένοι φορτιστές παρέχουν τη δυνατότητα για ταυτόχρονη φόρτιση δώδεκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων. 

————————————————————————————————————————————————–

Αυτήν την ώρα ο Σπύρος Πανόπουλος αποκαλύπτει το ελληνικό υπεραυτοκίνητο με την ονομασία CHAOS. Όπως έχει διαρρεύσει ο ίδιος το αυτοκίνητο θα αποδίδει 3.000 ίππους και θα κοστίζει από 5.500.000 ευρώ έως και 12.500.000 ευρώ. Μετά το Chaos θα παρουσιάσει και ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο. 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης