Ήταν η πρώτη Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου IAA (Internationale Automobil-Ausstellung), που έγινε στο Μόναχο. Αν και αρκετοί ήταν αυτοί που είχαν τις επιφυλάξεις τους γιατί άλλη αίγλη έχει η Φρανκφούρτη και άλλο το Μόναχο, μπορούμε να πούμε ότι οι 400.000 επισκέπτες που επισκέφθηκαν την έκθεση δεν είναι μικρός αριθμός δεδομένου ότι η πανδημία δεν πέρασε. 

Σε σχέση με τη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης ο αριθμός των επισκεπτών μπορεί να είναι σημαντικά μικρότερος (στη Φρανκφούρτη το 2019 πέρασαν από την έκθεση σύμφωνα με την  VDA 560.000 επισκέπτες) ωστόσο θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι πρώτον στο Μόναχο η έκθεση λειτούργησε λιγότερες ημέρες και δεύτερον όταν έγινε η τελευταία στη Φρανκφούρτη δεν υπήρχε κορωνοϊός.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με δρακόντεια μέτρα ασφαλείας το Μόναχο υποδέχθηκε τους επισκέπτες αλλά και τους εκπροσώπους του τύπου που αυτή τη φορά έδωσαν το φυσικό τους παρόν.Τα υγειονομικά πρωτόκολλα για την προστασία από τον Covid-19,τηρήθηκαν με αυστηρότητα, ενώ το χώρο επέβλεπαν περίπου 4.500 αστυνομικοί.

Φέτος είχαμε αρκετές απουσίες. Ωστόσο αυτές οι αυτοκινητοβιομηχανίες που έδωσαν το παρών τους παρουσίασαν τα νέα μοντέλα παραγωγής αλλά και πρωτότυπα, με φόντο το μέλλον της αυτοκίνησης που είναι η ηλεκτροκίνηση.

Το βασικό σύνθημα ήταν «What will move us next». Όλα όσα παρουσίασαν είχαν κύριο θέμα τη μελλοντική αστική κινητικότητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα εγκαίνια της έκθεσης έκανε η καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ. Τα εισιτήρια για το κοινό στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου ξεκινούσαν από 10 ευρώ για τα ανοικτά «open space» σημεία. Στην έκθεση του Μονάχου έγιναν πολλές αλλαγές. Η έκθεση επεκτάθηκε. Το περίεργο ήταν ότι στην έκθεση αυτή όλα τα περίπτερα δεν βρίσκονταν στον ίδιο χώρο. 

Ήταν εγκατεστημένα σε κεντρικά σημεία της πόλης και σε εξωτερικούς χώρους και συνδέονταν με τις κεντρικές αίθουσες της έκθεσης μέσω ενός νοητού διαδρόμου συνολικού μήκους περίπου 12 χιλιομέτρων που ονομάζεται Blue Lane. 

Το αφεντικό της Daimler, Ola Källenius, δήλωσε ότι η  προσέγγιση για να φέρει την έκθεση στην πόλη ήταν απολύτως σωστή. Εκτός από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων εμφανίσθηκαν και αρκετοί κατασκευαστές ποδηλάτων.

Τα σημαντικότερα αυτοκίνητα που παρουσιάστηκαν  ήταν η BMW i Vision Circular, η Audi Grandsphere, το Cupra UrbanRebel,η Mercedes-AMG EQS, η Mercedes-AMG GT63 S E Performance, το Dacia Jogger, η Kia Sportage, η Mercedes C-Class All Terrain, η Mercedes Citan, η Mercedes EQE,η Mercedes EQG,η Mercedes-Maybach EQS SUV, το Renault Megane E-Tech, τα VW ID. Life, VW ID.5 GTX, VW Taigo και το Smart Concept 1.

Ο Ferdinand Dudenhöffer,ειδικός σε θέματα αυτοκινητοβιομηχανίας, ήταν αντίθετος με την ιδέα να απλωθεί η έκθεση σε χώρους εκτός του βασικού κτιρίου. Και αυτό γιατί όπως εκτιμά ο ίδιος οι χώροι εκδηλώσεων στην πόλη έγιναν πόλος έλξης για τους συνταξιούχους που δεν έχουν αγοραστική δύναμη.

————————————————————————————————————————————————————–

Στην Ευρώπη σέβονται τα όρια του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Δεν υπάρχει περίπτωση να δει στο δρόμο ο Γάλλος οδηγός όριο ταχύτητας και να το αγνοήσει. Όταν δει στην πινακίδα 30 χιλιόμετρα εξυπακούεται ότι αυτό θα τηρήσει. Βέβαια δεν υπάρχει περίπτωση να μπει στο δρόμο που να μην έχει μελετηθεί.

Γιατί σε κάποιες άλλες χώρες μπαίνουν πινακίδες επειδή σε κάποιον εργολάβο περίσσεψαν και για να τις ξεφορτωθεί τις βάζει όπου νάνε. Μια βόλτα να κάνετε στους επαρχιακούς δρόμους της Ελλάδος θα δείτε πινακίδα με όριο ταχύτητας 70 χιλιόμετρα και σε 20 μέτρα μια άλλη πινακίδα με όριο 30 χιλιόμετρα.

————————————————————————————————————————————————————–

Το  2020 η ΕΛ.ΑΣ ανανέωσε το στόλο της με 1.453 νέα οχήματα. Ήταν το μεγαλύτερο εξοπλιστικό πρόγραμμα που υλοποίησε. Φέτος στο στόλο της Αστυνομίας θα προστεθούν άλλα 354 οχήματα. Ήδη έχουν παραληφθεί 76 νέα περιπολικά. Τα αυτοκίνητα αυτά έπρεπε να είχαν εδώ και αρκετά χρόνια αντικαταστήσει το γερασμένο στόλο των περιπολικών.

Τα νέα περιπολικά που αποκτήθηκαν στο πλαίσιο προμήθειας με πιστώσεις του τακτικού προϋπολογισμού κατανεμήθηκαν για τις ανάγκες των υπηρεσιών στην Υποδιεύθυνση Περιπολιών Αθηνών και σε Τμήματα Τουριστικής Αστυνομίας σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Χαλκίδα, Κέρκυρα, Ναύπλιο, Ρόδο, Κω και Κρήτη.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης