Υπάρχουν φορές που δικαιολογούμε τους συνανθρώπους μας γιατί άθελά τους υποπίπτουν σε κάποιο σφάλμα. Ωστόσο αυτούς που άλλα υπόσχονται και άλλα κάνουν δεν μπορούμε παρά να τους επικρίνουμε για τις πράξεις τους. Όταν αναφερόμαστε σε πολιτικούς είμαστε δύο φορές πιο αυστηροί. Γιατί οι πολιτικοί κατά την άποψή μας δεν είναι μόνο για να βγάζουν λόγους και να δίνουν υποσχέσεις. Πρέπει να είναι άμεμπτοι σε ότι κάνουν και να επιδιώκουν όταν τους δίνεται η ευκαιρία να ενημερώνονται σωστά από αυτούς που θεωρούνται ειδικοί στον τομέα τους.

Συνήθως στα «Νέα της Πιάτσας» αναφερόμαστε σε ειδήσεις που αφορούν το αυτοκίνητο. Σήμερα δεν θα ασχοληθούμε ούτε για νέα μοντέλα αυτοκινήτων αλλά ούτε για τις επερχόμενες αλλαγές που αναμένονται να γίνουν στη χώρα μας το δεύτερο μήνα του 2023.
Σήμερα θα επικεντρωθούμε με το «Αυτοκίνητο του 2023» για την Ελλάδα. Για την εκδήλωση που έγινε την περασμένη Δευτέρα (12 Δεκεμβρίου 2022). 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως γνωρίζετε η αυτοκίνηση αλλάζει, καθόσον η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής επιβάλλει μία μεγάλη στροφή στον τομέα της ενέργειας. Μεταβαίνουμε αργά αλλά σταθερλα στην ηλεκτροκίνηση, Ωστόσο στις αγορές επικρατούν τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Τα μέλη του δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», 25 έμπειροι επαγγελματίες δημοσιογράφοι, ανέδειξαν το «Kia Sportage» ως «Αυτοκίνητο του 2023» για την Ελλάδα.

Δεν πρόκειται να μπούμε σε λεπτομέρειες για την ψηφοφορία. Άλλωστε με εκτενείς αναφορές έχουμε εξηγήσει πως αναδεικνύεται ένα αυτοκίνητο καλύτερο από τα άλλα. Δεν ήταν λίγοι αυτοί που  ρώτησαν «γιατί δεν επέλεξαν οι δημοσιογράφοι το Α αυτοκίνητο και επέλεξαν το Β.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

O κ.Ανδρέας Χριστοφορίδης γενικός διευθυντής Εισαγωγικών Εταιριών Αυτοκινήτων του Ομίλου Βασιλάκη παραλαμβάνει τον τίτλο του νικητή για το KIA SPORTAGE από τον Πρόεδρο του ΑτΧ Νίκο ΛουπάκηΘα μπορούσε αν ένα αυτοκίνητο που ήδη βγήκε από τη γραμμή παραγωγής, ήρθε στην Ελλάδα και οδηγήθηκε από όλα τα μέλη του θεσμού να είχε ανακηρυχθεί νικητής -η ερώτηση ήταν για συγκεκριμένο αυτοκίνητο- αν ο χρόνος παράδοσης ήταν μέσα στο 2023. Πώς όμως θα μπορούσε να είχε βγει νικητής ένα μοντέλο όταν η αντιπροσωπεία δίνει στους υποψήφιους πελάτες χρόνο παράδοσης το 2024. Αναφέρουμε ένα παράδειγμα όπως επισημαίνουμε ότι δεν μπορούν οι δημοσιογράφοι να ανακηρύξουν «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» όταν η τιμή του αγγίζει τις 100.000 ευρώ.
Αυτά όσον αφορά τις διευκρινήσεις που κάνουμε σε ερωτήσεις αναγνωστών της «zougla.gr».

 O κ.Ανδρέας Χριστοφορίδης γενικός διευθυντής Εισαγωγικών Εταιριών Αυτοκινήτων του Ομίλου Βασιλάκη (δεξιά), μαζί με τους Θανάση Αγγελή  Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων (αριστερά) , τη  Μαίρη Παλαιολόγου  Marketing and Communications  Executive και  τον Αντώνη Παπαποστόλου Διευθυντή Marketing Ας επιστρέψουμε όμως στην εισαγωγή μας.
Η διοργάνωση για την ανάδειξη του αυτοκινήτου της χρονιάς για το 2023 είχε την αιγίδα του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, αλλά και του Πανελληνίου Συνδέσμου Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου Μοτοσικλέτας (ΠΑΣΥΔΑΜ). 

Ξέρετε ποιοι έλλειπαν από την εκδήλωση; Μα φυσικά ο υπουργός Κωνσταντίνος Καραμανλής και ο υφυπουργός Μιχάλης Παπαδόπουλος. Είχαν προσκληθεί ονομαστικά. Όπως είχε προσκληθεί ο Λευτέρης Αυγενάκης, ο υφυπουργός που κατάφερε να επαναφέρει στο WRC  το Ράλλυ Ακρόπολις στην Ελλάδα. Ο υφυπουργός ετοίμαζε τη μεγάλη παρουσίαση του Προγράμματος Αξιοποίησης των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων Αττικής, οπότε είχε ενα σοβαρό λόγο απουσίας.

Ο Πρόεδρος του συλλόγου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», Νίκος ΛουπάκηςΣτην εκδήλωση επρόκειτο να απευθύνουν χαιρετισμό ο Υφυπουργός Μεταφορών κ. Παπαδόπουλος και ο Υφυπουργός Αθλητισμού κ. Αυγενάκης, οι οποίοι όμως δεν μπόρεσαν να παρευρεθούν λόγω εκτάκτων υπηρεσιακών υποχρεώσεων- όπως επικαλέστηκαν. 
Ρώτησαν οι δημοσιογράφοι. Ο κ. Παπαδόπουλος , Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, γιατί απουσίαζε από την εκδήλωση. Ο κ. Παπαδόπουλος μαζί με την Πρόεδρο του Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς», κυρία Βασιλική Δανέλλη- Μυλωνά, προτίμησε να πάει στην Αλβανία όπου παρουσίασε τις δράσεις και  τα εκπαιδευτικά προγράμματα για την Οδική Ασφάλεια.

O Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας, Νίκος Τσάδαρης,Το τι προτιμάει ο καθένας να κάνει, το τί θεωρεί ο κάθε υπουργός ως σωστό η σημαντικό το ξέρει ο ίδιος. 
Και όμως θα ήταν μια καλή ευκαιρία να ενημερώνονταν οι υπουργοί και οι υφυπουργοί από πρώτο χέρι για τα προβλήματα που έχουν να κάνουν με θέματα που αφορούν τους τομείς τους.
Οι δημοσιογράφοι περίμεναν τους αρμόδιους υπουργούς για να τους επισημάνουν, ποια είναι τα πραγματικά προβλήματα του τόπου μας. Της Ελλάδος και όχι της Αλβανίας.

Να εξηγήσουν ότι βάζοντας πρόστιμο στους οδηγούς που δεν έχουν στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου τους τις αντιολισθητικές αλυσίδες, το πρόβλημα δεν λύνεται. Γιατί το εύκολο είναι να δώσουν όλοι 25-40 ευρώ, να αγοράσουν τις αλυσίδες και να αποφύγουν το πρόστιμο.
Να μάθουν οι υπουργοί, ότι οι οδηγοί στη Φλώρινα και την Καστοριά όχι μόνο έχουν αλλά ξέρουν και πώς μπαίνουν οι αλυσίδες. Γιατί εκεί χιονίζει συχνά. Αντίθετα στην Αττική που δεν χιονίζει οι οδηγοί δεν γνωρίζουν όχι μόνο πως τοποθετούνται οι αλυσίδες αλλά ούτε σε ποιους τροχούς.

Το πρόβλημα δεν λύνεται με το πρόστιμο. Ούτε μπορούν να αποφευχθούν οι εγκλωβισμοί στους δρόμους επειδή θα έχουν τις αλυσίδες στα κουτιά τους στο πορτμπαγκάζ.
Μπορεί να μην παραβρέθηκαν στην εκδήλωση οι υπουργοί της κυβέρνησης αλλά το παρόν τους έδωσαν οι τομεάρχες της αντιπολίτευσης.

Απλά για την ενημέρωση των αρμόδιων υπουργών, υφυπουργών και γενικών διευθυντών, που δεν τίμησαν την εκδήλωση, ο τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, σε παρέμβασή του έδωσε έμφαση στην ανάπτυξη των υποδομών όσον αφορά το οδικό δίκτυο στην Ελλάδα, προκειμένου να υπάρχει αποτελεσματικότητα στις μετακινήσεις, σε περιβάλλον οικονομίας, ορθολογικής διαχείρισης πόρων και σύγχρονης αντίληψης ως προς την ασφαλή οδήγηση. 

O τομεάρχης μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος ΠαππάςΟ Νίκος Παππάς, ενέταξε την αυτοκίνηση σε ένα ευρύτερο κύκλο συνδυασμένων μεταφορών, ενώ, τόνισε τη σημασία της αγοράς αυτοκινήτου, που αποτελεί ένα δυναμικό κλάδο της οικονομίας και δήλωσε ότι θεωρεί σημαντικό να υπάρχει συνέχεια στην αντιμετώπιση του κλάδου, αλλά και του ευρύτερου χώρου των μεταφορών από πλευράς πολιτείας κατά την εναλλαγή των πολιτικών δυνάμεων στην κυβέρνηση.

Ο Νίκος Παππάς ενημερώθηκε σωστά από τους ειδικούς για ότι έχει σχέση με την Ασφάλεια στους δρόμους, για το πώς μπορούν να εντοπισθούν τα χιλιάδες ανασφάλιστα αυτοκίνητα που εξακολουθούν να είναι μάστιγα για τον τόπο. Ας σταματήσουν οι ανεύθυνοι να ρίχνουν τις ευθύνες στην Τροχαία. Με τυχαίους τροχονομικούς ελέγχους δεν λύνεται το πρόβλημα.

Οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου, μέλη του θεσμού "Αυτοκίνητο για την Ελλάδα" μαζί με KIA SPORTAGE που ανακηρύχθηκε  "Αυτοκίνητο της Χροσνιάς 2023" ,Κρίμα που οι αρμόδιοι -αφού δεν μπορούσαν να παραβρεθούν σε μια τόσο σημαντική εκδήλωση- δεν φρόντισαν να στείλουν κάποιους επιτελείς από τα υπουργεία τους.  Έστω να ενημερωθούν από αυτούς ετεροχρονισμένα. 
Το κακό σ αυτή τη χώρα είναι ότι όλοι είναι παντογνώστες και ξερόλες. Υπερισχύει ο στρουθοκαλισμός. Δυστυχώς από τα γραφεία και τις πολυθρόνες δεν μαθαίνεις την αλήθεια. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης