Δεν πέρασαν έξι μήνες από την ανακοίνωση της συνεργασίας της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας με τον ινδικό όμιλο και οι δύο πλευρές αποφάσισαν να διακόψουν τα όποια σχέδια είχαν εκπονήσει.

VW και Tata είχαν δώσει επίσημα τα χέρια τον περασμένο Μάρτιο, έπειτα από πολύμηνες διαπραγματεύσεις. Στόχος των Γερμανών ήταν να επεκτείνουν τις δραστηριότητες στις αγορές των αναπτυσσόμενων χωρών και να εμπλουτίσουν την γκάμα προϊόντων με αυτοκίνητα χαμηλού κόστους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από την άλλη πλευρά, οι Ινδοί, που έχουν στην κατοχή της την Jaguar Land Rover, επιθυμούσαν μέσα από αυτή τη συμφωνία να μειώσουν τα κόστη και να προσαρμοστούν ταχύτερα σε όλες τις αγορές, έχοντας ως σύμμαχο τον Νο1 κατασκευαστή.

Το μνημόνιο κατανόησης για την κοινή ανάπτυξη projects, διακόπηκε. Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, ένας από τους βασικούς λόγους του «ναυαγίου» ήταν η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιούσαν στο όχημα χαμηλού κόστους. Η VW πρότεινε την MQB-A και η Tata την ΑΜΡ, κάτι το οποίο δεν αποδέχθηκε κανείς, αφού δεν τους συνέφερε οικονομικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αναμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις από τις δύο πλευρές.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης