Το εκπληκτικό hot hatch με το αγωνιστικό DNA και την εξαιρετική οδική συμπεριφορά έφθασε στο τέλος του. Η Ford αποφάσισε να διακόψει την εξέλιξη της νέας γενιάς του Focus RS λόγω των αυστηρών προτύπων για τις εκπομπές ρύπων.

Μέχρι πρότινος, είχαν διαρρεύσει οι φήμες ότι οι μηχανικοί της Ford Performance εργάζονται ήδη πάνω στην κορυφαία έκδοση του νέου Focus με τα διακριτικά RS. Το αυτοκίνητο λεγόταν ότι θα φέρει ήπιο υβριδικό σύστημα 48V σε συνδυασμό με τον 2,3 Ecoboost κινητήρα, με την απόδοση να εκτινάσσεται στους 400 ίππους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δυστυχώς, τίποτα από όλα αυτά δεν ισχύει. Οι αυστηροί περιορισμοί στην Ευρώπη σχετικά με τις εκπομπές ρύπων -από το 2021 θα ισχύσει το όριο των 95 γρ./χλμ.-, οι αυξημένοι φόροι που σχετίζονται με το CO2 και το υψηλό κόστος εξέλιξης μια μορφής εξηλεκτρισμένης τεχνολογίας για ένα μοντέλο με σχετικά χαμηλό όγκο πωλήσεων δεν επέτρεψαν στην εταιρεία να προχωρήσει στην παραγωγή του RS, όπως ανέφερε εκπρόσωπος της «μπλε οβάλ» φίρμας σε βρετανικό και αμερικανικό Μέσο.

Αυτό σημαίνει ότι το Focus ST με τους 280 ίππους θα παραμείνει το πιο γρήγορο στην γκάμα. Είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα με τιμή που ξεκινά από 37.593 ευρώ.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης