Την Κυριακή 8 Φεβρουαρίου, διεξάγεται στις ΗΠΑ ο τελικός του Super Bowl, ο δημοφιλέστερος αγώνας στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού και αναμφισβήτητα το πιο ακριβό προϊόν της τηλεόρασης παγκοσμίως.

Σχεδόν όλες οι εταιρείες αυτοκινήτων επιθυμούν να διαφημιστούν σε αυτό τον αγώνα, και προσπαθούν να δημιουργήσουν το πιο ευφάνταστο τηλεοπτικό σποτ. Αυτό της Audi Αμερικής, δείχνει ένα ζευγάρι σε pet shop να διαφωνεί για τον σκύλο που θα πάρουν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ένας θέλει ένα ντόπερμαν και ο άλλος ένα τσιουάουα. Ο υπάλληλος δίνει τη λύση και παίρνουν τελικά και τα δύο σε συνδυασμό… το Doberhuahua! Το αποτέλεσμα είναι όμως «καταστροφικό». Στο τέλος, το ζευγάρι φεύγει με το νέο Audi A3 sedan και ένα κανονικό σκύλο.

Να σημειώσουμε, ότι ένα τηλεοπτικό σποτ 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια του Super Bowl, κοστίζει περίπου 4 εκατομμύρια δολάρια!


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης