Δύο ειδικές εκδόσεις τoυ κορυφαίου μοντέλου της γκάμας, οι οποίες απευθύνονται στους εκλεκτούς πελάτες της φίρμας που επιζητούν την τελειότητα, δημιούργησε η BMW.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ονομάζονται Solitaire και Master Class, βασίζονται στην 750 Li με το επιμηκυμένο μεταξόνιο και θα παραχθούν σε μόλις επτά μονάδες. Τη δημιουργία έχει αναλάβει το τμήμα εξατομίκευσης Individual της BMW, τονίζοντας ακόμα περισσότερο τον πολυτελή χαρακτήρα και την κομψότητα της βαυαρικής λιμουζίνας.

Η Solitaire είναι βαμμένη σε ένα αποκλειστικό λευκό χρώμα και θα κατασκευαστεί σε έξι μονάδες. Αντίθετα, θα υπάρξει μόνο ένα αυτοκίνητο της Master Class σε μαύρη Black Gold απόχρωση. Οι εξειδικευμένοι μηχανικοί έχουν χρησιμοποιήσει μια εξελιγμένη βαφή για το αμάξωμα με νιφάδες γυαλιού υψηλής καθαρότητας, εξασφαλίζοντας πρωτόγνωρη λάμψη. Το εσωτερικό αναμένεται να εντυπωσιάσει και τον πιο απαιτητικό, διαθέτοντας μοναδικά επίπεδα άνεσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι επενδύσεις σε ταμπλό και πόρτες διαθέτουν ένα χειροποίητο σχέδιο σε σχήμα διαμαντιού, όλες οι επιφάνειες καλύπτονται από ειδικά επεξεργασμένο δέρμα Merino, υψηλής ποιότητας, αντοχής και υπέροχης υφής, με τα πατάκια να έχουν αντικατασταθεί από χοντρή μοκέτα. Στην οροφή υπάρχει επένδυση Alcantara σε απόχρωση Tartufo, τα προσκέφαλα των πίσω καθισμάτων διαθέτουν επιπλέον μαξιλαράκι, ενώ δεν λείπουν οι οθόνες τύπου tablet με πλήρες σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, ο προσωπικός κλιματισμός, η λειτουργία μασάζ τριών επιπέδων και τα υποπόδια.

Από επένδυση Alcantara είναι και ο χώρος αποσκευών, περιλαμβάνοντας ψυγείο και θήκες για μπουκάλι σαμπάνιας ή κρασιού, με τα κρυστάλλινα ποτήρια να βρίσκονται στην κονσόλα ανάμεσα στους πίσω επιβάτες. Τα κλειδιά παραδίδονται στους κατόχους σε ξύλινη θήκη από μαύρη λάκα, με τη BMW να προσφέρει ως έξτρα πραγματικά διαμάντια για τη θήκη, το κλειδί και το ταμπλό.

Οι δύο εκδόσεις τροφοδοτούνται από τον V8 4.4 biturbo κινητήρα, απόδοσης 450 ίππων και 650 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω τους συστήματος τετρακίνησης xDrive και του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Η τιμή είναι άγνωστη προς το παρόν.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης