Η αρχή έγινε το 1997 με το Prius. Αυτό ήταν το μοντέλο που έφερε στο προσκήνιο την υβριδική τεχνολογία και την σύστησε στην παγκόσμια αγορά. Αρκετά χρόνια μετά και πιο συγκεκριμένα το 2015, η Toyota θα «επαναστατήσει» και πάλι, με το πρώτο υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο παραγωγής.


Αυτό είναι το πρωτότυπο στο οποίο βασίζεται η έκδοση παραγωγής

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 Η ιαπωνική εταιρεία θα λανσάρει την επόμενη χρονιά – αν όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα – το πρώτο μοντέλο μαζικής παραγωγής που εφοδιάζεται με κυψέλες καυσίμου. Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν από την Καλιφόρνια, με την αμερικανική πολιτεία να επενδύει περισσότερα από 200 εκατ. δολάρια για την κατασκευή σταθμών ανεφοδιασμού με υδρογόνο.  


Δοκιμές σε ακραίες θερμοκρασίες, με καμουφλαρισμένο το αμάξωμα

Η Toyota πραγματοποιεί αυτή την περίοδο τις δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου, το οποίο σύμφωνα με την ίδια έχει αυτονομία 500 περίπου χιλιόμετρα και για να ανεφοδιαστεί με υδρογόνο χρειάζεται μόλις 3-5 λεπτά. Σχεδιαστικά βασίζεται στο πρωτότυπο FCV Concept, με το όνομα, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις, να ανακοινώνονται τους επόμενους μήνες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

   

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης