Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Δεν είναι μυστικό πως πλέον οι αυτοκινητοβιομηχανίες συναγωνίζονται για το ποια θα δώσει τον περισσότερο εξοπλισμό από την βασική έκδοση, με τους κινητήρες να έρχονται μερικές φορές σε δεύτερη μοίρα. Οθόνες, λειτουργίες αφής, υποσυστήματα των συστημάτων και ψιλά γράμματα που άλλοι τα βλέπουν σαν παιχνίδι και άλλοι σαν βασανιστήριο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το τεράστιο άλμα στα αυτοκίνητα έχει πελαγώσει τους οδηγούς;
Η Dacia ρώτησε συνολικά 2.000 ιδιοκτήτες μοντέλων της στην Βρετανία, θέλοντας να μάθει πόσοι από αυτούς αγκαλιάζουν τις νέες τεχνολογίες και πόσοι τα βρίσκουν σκούρα και προτιμούν να μην τις «ακουμπήσουν». Το εντυπωσιακό ποσοστό 76% απάντησε πως θέλει αλλά και ήδη χρησιμοποιεί μόνο τις απαραίτητες τεχνολογικές λειτουργίες που μετατρέπουν την οδήγηση σε πιο ξεκούραστη διαδικασία, κάτι που μεταφράζεται μόλις στο 40% του συνολικού εξοπλισμού που είναι διαθέσιμος σε ένα νέο αυτοκίνητο.
Συνολικά το 69% απάντησε πως η υπερβολική τεχνολογία και τα νέα συστήματα κάνουν την οδήγηση περισσότερο πολύπλοκη και λιγότερο διασκεδαστική, δηλώνοντας πως οι τεχνολογίες που όντως βοηθούν είναι απλές όπως οι αισθητήρες παρκαρίσματος, το Bluetooth, οι κάμερες οπισθοπορείας και το εύκολο σε χρήση ραδιόφωνο.

Το 61% προτιμά μία χαμηλότερη τιμή και λιγότερο εξοπλισμό    
Ερωτούμενοι εάν θα προτιμούσαν μία χαμηλότερη τιμή απόκτησης που θα συνεπάγεται και αρκετά μειωμένο εξοπλισμό, το 61% απάντησε θετικά, δηλώνοντας πως πρώτη προτεραιότητα είναι η «τσέπη» και έπειτα τα hi-tech gadgets στο νέο αυτοκίνητο.Ο υπεύθυνος της Dacia πήρε θέση δηλώνοντας πως αφουγκράζεται τους αγοραστές και θα θέσει ως στόχο να ενισχύσει τον value for money χαρακτήρα της Dacia με αυτοκίνητα που ναι μεν δε θα είναι βαρετά, θα προσφέρουν όμως τις τεχνολογίες που όλοι επιθυμούν.

Εσείς τι πιστεύετε; Πώς θα απαντούσατε σε μία ανάλογη ερώτηση σε μία ζυγαριά ανάμεσα σε εξοπλισμό – τιμή – οδηγική απόλαυση; Όση περισσότερη τεχνολογία τόσο το καλύτερο ή μήπως όχι;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης