Του Λουκά Παπαλάμπρου

Όπως κάθε χρόνο έτσι και εφέτος, στο περίπτερο της Ferrari στην έκθεση της Γενεύης, επικράτησε το αδιαχώρητο. Σε αυτό το σαλόνι ο λόγος ήταν η F8 Tributo.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο δημιούργημα του Maranello έκλεψε τις εντυπώσεις, με τα αποκαλυπτήρια να γίνονται εν μέσω θερμών χειροκροτημάτων. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που το εντυπωσιακό supercar αποκαλύφθηκε στο ευρύ κοινό.

Η F8 Tributo ήταν βαμμένη στο βαθύ κόκκινο χρώμα της Ferrari. Το αμάξωμα έλαμπε κάτω από τους προβολείς. Ο επιθετικός σχεδιασμός, οι γραμμές, τα έντονα φουσκώματα, οι αεραγωγοί, οι αποκλειστικές ζάντες με το διάσημο σήμα στο κέντρο, το διάφανο κάλυμμα πάνω από τον κινητήρα και ο τεράστιος carbon διαχύτης, μάγεψαν το κοινό που είχε συγκεντρωθεί γύρω από το περίπτερο της εταιρείας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ιταλικό supercar είναι εκθαμβωτικό, η αισθητική του ξεχωριστή και η αεροδυναμική προσεγμένη μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια. Το «Cavallino Rampante» έκανε πάλι το θαύμα του, κατασκευάζοντας ένα συγκλονιστικό αυτοκίνητο, βάρους μόλις 1.330 κιλών. 

Ο V8 κινητήρας των 3,9 λίτρων αποδίδει 720 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 770 Nm στις 3.250 σ.α.λ. Η Ferrari τον χαρακτηρίζει ως ένα «διαμάντι» το οποίο θέτει νέα δεδομένα στην κατηγορία των turbo μοτέρ. Η ειδική ισχύς φτάνει τους 185 ίππους ανά λίτρο, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται στον εκπληκτικό χρόνο των 2,9 δευτερόλεπτων και τα 0-200 σε 7,8΄΄. Όσο για την τελική ταχύτητα, αγγίζει τα 340 χλμ./ώρα. 

Εφοδιάζεται με τα πιο προηγμένα συστήματα, όπως τη νέα γενιά του Side Slip Angle Control, το Ferrari Dynamic Enhancer (FDE+) και το Human Machine Interface (ΗΜΙ). Τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση της ροής του αέρα και της ψύξης του μηχανικού συνόλου και των φρένων.

Η καμπίνα είναι κλασική Ferrari, συνδυάζοντας την κομψότητα, με την πολυτέλεια και τα σπορτίφ στοιχεία. Το τιμόνι είναι μικρότερο σε διάμετρο σε σχέση με την 488 GTB την οποία αντικαθιστά, ενώ μπροστά από τον συνοδηγό υπάρχει μία ψηφιακή οθόνη.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης