Του Λουκά Παπαλάμπρου

Έπειτα από το φρεσκάρισμα των απλών εκδόσεων του ΤΤ, η γερμανική εταιρεία προχώρησε στο facelift και της κορυφαίας εκδοχής του σπορ μοντέλου με τα διακριτικά RS.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το TT RS συνεχίζει να προσφέρεται με τον πεντακύλινδρο 2.5 TFSI κινητήρα απόδοσης 400 ίππων και 480 Nm ροπής. Οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε 3,7 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου S tronic 7 σχέσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αισθητικά, οι αλλαγές περιορίζονται στους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, στις εισαγωγές αέρα, στα πλαϊνά μαρσπιέ με τα μαύρα διακοσμητικά, στο νέο εμπρός σπόιλερ, στον διαχύτη και στην πτέρυγα. Το αυτοκίνητο προσφέρεται σε οκτώ χρώματα, μεταξύ των οποίων είναι τα νέα «Kyalami green», «Pulse orange» και «Turbo blue», με ζάντες 19 ή 20 ιντσών και με κόκκινες ή μαύρες δαγκάνες φρένων.

Τα φώτα τεχνολογίας Matrix LED διατίθεται προαιρετικά, όπως και η RS Sport ανάρτηση με ενεργά αμορτισέρ.

Στο εσωτερικό, βελτιώσεις έγιναν στον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ινστών και στα σπορ καθίσματα τα οποία είναι επενδυμένα με Alcantara ή Nappa. Τα διακοσμητικά σε κόκκινη ή μπλε απόχρωση τονίζουν περαιτέρω τα σπορ χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, όπως και το εντυπωσιακό τιμόνι με το κουμπί start/stop. Όσο για τον ήχο στην καμπίνα, φροντίζει το προηγμένο ηχοσύστημα της Bang & Olufsen 680 watts.

Οι παραγγελίες άνοιξαν ήδη, με τις παραδόσεις να προγραμματίζονται για την άνοιξη. Όσο για τις τιμές, το TT RS Coupe κοστίζει στη Γερμανία 67.700 ευρώ και το TT RS Roadster 70.500 ευρώ.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης