Του Λουκά Παπαλάμπρου

Την πιο αποδοτική και φιλική προς το περιβάλλον έκδοση του δημοφιλούς SUV, η οποία αναμένεται να λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά το φθινόπωρο, παρουσίασε η γερμανική φίρμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο Q5 55 TFSI e quattro φέρει plug-in hybrid σύστημα, συνδυάζοντας τον τετρακύλινδρο 2.0 TFSI βενζινοκινητήρα με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Το υβριδικό σύνολο αποδίδει 367 ίππους και 500 Nm ροπής, με τους επιδόσεις να είναι εξαιρετικές. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση επιτυγχάνονται σε 5,3 δευτερόλεπτα, ενώ η βελόνα του κοντέρ αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα.

Τετρακίνητο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη (Permanently Synchronous Motor ή PSM), όπως και ο συμπλέκτης, είναι ενσωματωμένα στο αυτόματο κιβώτιο S-tronic επτά σχέσεων, με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης quattro με τεχνολογία ultra.

Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 40 χιλιόμετρα, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να κυμαίνεται από 2,1 έως 2,4 λίτρα και τις εκπομπές ρύπων από 46 έως 53 γρ./χλμ.

Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το χώρο αποσκευών. Το Q5 55 TFSI e quattro είναι συμβατό με το σύστημα φόρτισης Compact και ένα καλώδιο τύπου Mode 3 με βύσμα Type 2 για φόρτιση σε δημόσιους σταθμούς, οικιακές ή βιομηχανικές υποδοχές. Για μία πλήρη φόρτιση από απλό δίκτυο 220 V απαιτούνται 6 ώρες, ενώ από 400 V/16 A μόλις 2,5 ώρες.

Έξυπνα προφίλ οδήγησης

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα (Hybrid, EV και Battery Hold). Το πρώτο πρόγραμμα ενεργοποιείται αυτόματα, δίνοντας προτεραιότητα στην ηλεκτροκίνηση στις αστικές περιοχές.

Στο EV το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια μέχρι ότου ο οδηγός ασκήσει περισσότερη πίεση στο πεντάλ του γκαζιού. Το πρόγραμμα EV είναι το προκαθορισμένο για κάθε εκκίνηση.

Τέλος, το Battery Hold διατηρεί την χωρητικότητα της μπαταρίας στο τρέχον επίπεδο, με πρόβλεψη, εφόσον κρίνεται απαραίτητο, να χρησιμοποιηθεί αργότερα, σε αστικό περιβάλλον.

Φουλ εξοπλισμένο

Η Audi έχει εξοπλίσει το plug-in υβριδικό SUV με κάθε λογής τεχνολογικό καλούδι, από το νέας γενιάς head-up display, μέχρι ψηφιακές οθόνες και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών.

Φυσικά, δεν λείπουν οι προβολείς LED, τα σπορ καθίσματα, ο αυτόματος κλιματισμός τριών ζωνών, το έξυπνο κλειδί, τα ειδικής σχεδίασης ελαστικά 18 ιντσών και πολλά ακόμη.

Οι παραγγελίες για το Audi Q5 55 TFSI e quattro στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσουν στο τέλος του καλοκαιριού. Τότε θα ανακοινωθεί και η τιμή του.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης