Του Λουκά Παπαλάμπρου

Αμιγώς ηλεκτροκίνητο, με πρωτοποριακές τεχνολογίες, εξαιρετικές επιδόσεις και φουτουριστική εμφάνιση. Το PB18 e-tron αποτελεί τον προάγγελο του μελλοντικού υπερ-αυτοκινήτου της γερμανικής φίρμας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η σχεδίαση του  concept ξεπερνά κάθε προηγούμενο, θυμίζοντας εμπνευσμένο αγωνιστικό όχημα. Το αμάξωμα είναι ακραίο και αιχμηρό, δίνοντας την αίσθηση μαχητικού αεροσκάφους. Για την κατασκευή του χρησιμοποιήθηκαν συνθετικά υλικά από carbon, αλουμίνιο και μαγνήσιο, περιορίζοντας το βάρος στα 1.500 κιλά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μήκος του PB18 e-tron αγγίζει τα 4,53 μέτρα, το πλάτος τα 2 μέτρα και το ύψος το 1,15μ. Ο οδηγός κάθεται στο μπάκετ κάθισμα, με την εικόνα γύρω να δίνει την αίσθηση μονοθεσίου. Μπροστά του έχει μία τεράστια ψηφιακή οθόνη υψηλής ευκρίνειας και head-up display επαυξημένης πραγματικότητας.

Για την κίνηση φροντίζουν τρεις ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 775 ίππων με λειτουργία overboost και ροπή 830 Nm. Με τέρμα το πόδι στο γκάζι, επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 2 δευτερόλεπτα. Τα ηλεκτρικά μοτέρ λαμβάνουν ενέργεια από μπαταρίες χωρητικότητας 95 kWh, εξασφαλίζοντας αυτονομία 500 χιλιομέτρων. Η φόρτιση γίνεται σε μόλις 15 λεπτά μέσω υπερταχυφορτιστή 800 Volt, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα ασύρματης επαγωγικής φόρτισης.

To PB18 e-tron εξοπλίζεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Φέρει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, ενεργή ανάρτηση με μαγνητικά αμορτισέρ, ενεργό διαχύτη και πίσω πτέρυγα, σύστημα αυτόνομης οδήγησης και πολλά ακόμη.

Εντύπωση κάνει ο χώρος αποσκευών, αφού είναι μεγαλύτερος από αυτόν του Golf, ξεπερνώντας τα 470 λίτρα χωρητικότητας. Η Audi χαρακτηρίζει το αυτοκίνητο ως ένα πρωτότυπο project, πάνω στο οποίο θα βασιστεί το μελλοντικό supercar.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης