Του Λουκά Παπαλάμπρου

Η κορεατική φίρμα αποκάλυψε επίσημα την ισχυρότερη έκδοση του hatchback μοντέλου, ένα αυθεντικά σπορ αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το  i30N τοποθετείται απέναντι από τα VW Golf GTI, Peugeot 308 GΤi, Seat Leon Cupra και Renault Megane RS. Ουσιαστικά είναι το πρώτο hot hatch αυτοκίνητο της οικογένειας N και προσφέρεται σε δύο εκδοχές, τη βασική με απόδοση 250 ίππων και την Performance Package με τους 275 ίππους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αμφότερες τροφοδοτούνται από τον 2.0 T-GDI turbo, συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και παράγουν 335 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 6,4 δευτερόλεπτα στην πρώτη περίπτωση και σε 6,1΄΄ στη δεύτερη, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα.

Η Hyundai κάνει λόγο για ένα απολαυστικό αυτοκίνητο, που ισορροπεί μεταξύ της άνεσης στις καθημερινές μετακινήσεις και της σπορ συμπεριφοράς στην πίστα. Φέρει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, εξάτμιση με σύστημα βαλβίδων, ελαστικά της Pirelli με ζάντες 18 και 19 ιντσών, μεγάλα φρένα με κόκκινες δαγκάνες και σύστημα ήχου.

Ο οδηγός θα εκτιμήσει την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, το σύστημα συγχρονισμού των στροφών στα κατεβάσματα και το launch control. Παράλληλα, έχει στη διάθεσή του πέντε προγράμματα λειτουργίας (Eco, Normal, Sport, N και N Custom), επιλέγοντας αυτό που θέλει μέσω ενός μπουτόν στο τιμόνι.

Το i30N εξοπλίζεται με αεροδυναμικό bodykit, περιλαμβάνοντας μεγαλύτερους προφυλακτήρες, κόκκινα διακοσμητικά, spoiler στο πλάι, διαχύτη, πτέρυγα και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Η ίδια σπορτίφ φιλοσοφία ακολουθείται στο εσωτερικό, με τα ημιμπάκετ καθίσματα, το τριάκτινο τιμόνι, την ψηφιακή οθόνη και τις αλουμινένιες λεπτομέρειες να αναδεικνύουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ έξι εξωτερικών χρωμάτων (Performance Blue, Clean Slate, Polar White, Micron Grey, Phantom Black και Engine Red). Η κατασκευή του θα γίνει στο εργοστάσιο της Hyundai στην Τσεχία και η εμπορική του πορεία αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του έτους.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης