Αυτοκίνητα δοκιμών και πρωτότυπα φιλοξενούνται πλέον κάτω από την ίδια στέγη, σε ένα προηγμένο κέντρο με έξυπνο σχεδιασμό, τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας, ρομπότ και αυτοματοποιημένες διαδικασίες.

Η Skoda εγκαινίασε στις κεντρικές της εγκαταστάσεις, στη Mlada Boleslav, ένα νέο κέντρο για την κατασκευή αυτοκινήτων δοκιμών (test cars) και πρωτότυπων (concept cars). Η νέα μονάδα προσφέρει τη δυνατότητα αυτά τα ειδικά οχήματα να κατασκευάζονται πλήρως σε έναν χώρο, με οικονομία χρόνου και πόρων. Η χρήση υπερσύγχρονων τεχνολογιών, όπως σταθμοί ρομπότ και λύσεις εικονικής πραγματικότητας, προσφέρουν τη μέγιστη ευελιξία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ξεκίνησε η δουλειά

Εγκαινιάστηκε το νέο κέντρο στην Τσεχία

Υπολογίζεται ότι περισσότερα από 300 test cars και concept cars θα κατασκευάζονται στη νέα μονάδα σε ετήσια βάση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κατασκευάζονται μόνο τα πρωτότυπα και τα test carsΠαρά τις ψηφιακές προσομοιώσεις, οι κλασικές δοκιμές σε πραγματικά αυτοκίνητα δοκιμών παραμένουν απαραίτητες, για την παρακολούθηση όχι μόνο μεμονωμένων εξαρτημάτων αλλά και του οχήματος στο σύνολό του.

Λόγω της ολοένα και πιο περίπλοκης και ισχυρής ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής των σύγχρονων αυτοκινήτων, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στις λειτουργικές δοκιμές ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών και συστημάτων υποβοήθησης, καθώς και στην επικοινωνία μεταξύ των διαφόρων υπολογιστικών μονάδων εντός αυτοκινήτου.

Ήδη, η Skoda παρήγαγε μερικά από τα test cars για το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό της SUV, το Enyaq iV, στη νέα εγκατάσταση.

Το ισόγειο του κέντρου φιλοξενεί την αποθήκη ανταλλακτικών συμπεριλαμβανομένης μιας σκεπαστής αυλής για την εκφόρτωση φορτηγών. Τα αμαξώματα των αυτοκινήτων κατασκευάζονται στον πρώτο όροφο, ενώ ο δεύτερος όροφος φιλοξενεί τα τμήματα τελικής συναρμολόγησης και το βαφείο. Συνολικά, ο χώρος κατασκευής των οχημάτων ξεπερνά τα 14.000 τ.μ.

 

Οικονομία και οικολογία

Χάρη σε δύο σταθμούς ρομπότ, το ποσοστό αυτοματισμού στην κατασκευή των test cars και concept cars αυξήθηκε από 15% σε 45%. Αυτό διπλασιάζει την παραγωγική ικανότητα σε δέκα οχήματα την εβδομάδα – ενώ απαιτεί 20% λιγότερο χώρο.

Επιπλέον, στο ίδιο κέντρο πραγματοποιούνται δοκιμές εξοικονόμησης βάρους, καινοτόμες τεχνικές συναρμολόγησης και σύσφιξης ή στερέωσης και συγκόλληση με λέιζερ. Η νέα εγκατάσταση περιλαμβάνει επίσης έναν κυλιόμενο δρόμο για δοκιμές σε ταχύτητες έως και 300 χλμ./ώρα.

Το νέο κέντρο κατασκευής test cars και concept cars είναι επίσης πολύ προηγμένο από οικολογικής άποψης. Η ομαδοποίηση όλων των λειτουργιών κάτω από μία ενιαία εγκατάσταση και κατά συνέπεια οι μικρές αποστάσεις, εξοικονομούν περίπου 1.800 λίτρα καυσίμου ετησίως, επιτρέποντας τη μείωση των εκπομπών CO2 κατά περίπου πέντε τόνους. Παράλληλα, τα κόστη της εφοδιαστικής αλυσίδας λόγω της ενοποίησης είναι και αυτά μειωμένα, ξεπερνώντας τα 150.000 ευρώ ετησίως.

 

Πόσα Enyaq iV παράγει η Skoda ημερησίως;

Το νέο SUV της Skoda ονομάζεται Kushaq

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης