Του Λουκά Παπαλάμπρου

Χαρακτηρίζεται ως ένας δρομέας μεγάλων αποστάσεων. Ένα ισχυρό σπορ αυτοκίνητο και συνάμα εντυπωσιακά οικονομικό, με πρωτοποριακές τεχνολογίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το καινούριο Golf GTD τοποθετείται δίπλα στο GTI. Διαθέτει την ίδια δυναμική εμφάνιση, με τους ευμεγέθεις προφυλακτήρες, τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, τα ιδιαίτερα LED φώτα ομίχλης σε σχήμα Χ στο πλέγμα της μάσκας, τη στάνταρ φωτιζόμενη λωρίδα, τον διαχύτη, το σπόιλερ στην οροφή, τις αποκλειστικές ζάντες και το μεγάλο λογότυπο στο κέντρο της πίσω πόρτας, να αναδεικνύουν τη σπορ φιλοσοφία του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην καμπίνα, οι ψηφιακές οθόνες σε κονσόλα και πίνακα οργάνων είναι στάνταρ, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει δεκάδες συστήματα άνεσης και ασφάλειας.

Βέβαια, αυτό που κάνει τη διαφορά στο αυτοκίνητο είναι το μηχανικό σύνολο. Η Volkswagen τοποθέτησε κάτω από το καπό του Golf GTD έναν προηγμένο δίλιτρο κινητήρα diesel απόδοσης 200 ίππων και 400 Nm ροπής, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων DSG με λειτουργία shift-by-wire.

Πρόκειται για έναν από τους καθαρότερους πετρελαιοκινητήρες που έχουν αναπτυχθεί ποτέ. Υιοθετεί την τεχνολογία «Twin-Dosign», διαθέτοντας διπλό SCR καταλυτικό σύστημα που ενσωματώνει δύο συστήματα ψεκασμού Ad Blue.

Οι καταλύτες βρίσκονται σε διαφορετική θέση, αλλά λειτουργούν παράλληλα επιτυγχάνοντας τη μέγιστη απόδοση και μειώνοντας σε ποσοστό 80% τις εκπομπές NOx. 

Το μοτέρ είναι απόλυτα φιλικό προς το περιβάλλον, εκπέμπει ελάχιστους ρύπους, καταναλώνει λίγο καύσιμο και έχει εξαιρετική ροπή από τις χαμηλές στροφές.

Αναλυτικά στοιχεία σχετικά με τις επιδόσεις και τις προδιαγραφές του θα δοθούν τις επόμενες ημέρες.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης