Του Λουκά Παπαλάμπρου

Λίγες ώρες πριν τα επίσημα αποκαλυπτήρια, διέρρευσαν οι πρώτες εικόνες του X7 iPerformance concept, της ναυαρχίδας της βαυαρικής φίρμας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αυτοκίνητο τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας της BMW και ανήκει στα μεγάλα πολυτελή SUV, ξεπερνώντας το Χ5. Χαρακτηρίζεται ως πρωτότυπο, ωστόσο, είναι περισσότερο όχημα προ-παραγωγής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πάνω σε αυτό το concept θα βασιστεί το μελλοντικό μοντέλο, που αναμένεται να λανσαριστεί το 2019. Η σχεδιαστική φιλοσοφία είναι διαφορετική σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της σειράς Χ, εντυπωσιάζοντας με την επιβλητική εμφάνιση και τις διαστάσεις. Οι κρυφές χειρολαβές, τα μεταλλικά διακοσμητικά, οι εισαγωγές αέρα, τα full LED φώτα, η πανοραμική οροφή και οι ζάντες 23 ιντσών, προσδίδουν κομψότητα και δυναμισμό στο αμάξωμα.

Η καμπίνα συνδυάζει την πολυτέλεια με την άνεση. Όλες οι επιφάνειες καλύπτονται από δέρμα και ξύλο υψηλής ποιότητας, ενώ δεν λείπουν τα ένθετα αλουμινίου. Το τιμόνι φέρει κουμπιά αφής, ο πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός και η οθόνη στην κεντρική κονσόλα high-tech. Οι λειτουργίες ελέγχονται με φωνητικές εντολές ή χειρονομίες των χεριών, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει τα πιο προηγμένα συστήματα.

Πίσω υπάρχουν δύο κλιματιζόμενα καθίσματα, με τους επιβάτες να βιώνουν μια μοναδική εμπειρία. Ο εσωτερικός φωτισμός αλλάζει ανάλογα τη διάθεση του οδηγού, ο κλιματισμός είναι ανεξάρτητος, με τις οθόνες στα προσκέφαλα να φροντίζουν για τη διασκέδαση και ενημέρωση των επιβατών.

Αν και δεν επιβεβαιωθεί, τροφοδοτείται από υβριδικό σύστημα, συνδυάζοντας τον 2.0 Twin Turbo βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα, συνδυαστικής ισχύος 326 ίππων. Λογικά, θα δούμε και τα υπόλοιπα μηχανικά σύνολα της BMW, όπως τα εξακύλινδρα μοτέρ 3.0 λίτρων και τον V8 4.4 Twin Turbo.

Η κατασκευή του X7 θα γίνεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Spartanburg των ΗΠΑ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης