Του Λουκά Παπαλάμπρου

Νεανικά χρώματα, σχεδιασμός που υιοθετεί τις αντιλήψεις και καινοτομίες της νέας εποχής, μοντέρνο και πρακτικό εσωτερικό, high-tech τεχνολογίες και αποδοτικοί κινητήρες. Το ολοκαίνουργιο compact SUV της Volkswagen είναι ο ιδανικός σύντροφος του σύγχρονου οδηγού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το τρίτο SUV σε 18 μήνες

Η γερμανική φίρμα επενδύει όλο και περισσότερο στην κατηγορία των SUV, παρουσιάζοντας το τρίτο μοντέλο της γκάμας της σε μόλις ενάμιση χρόνο. Η παγκόσμια πρεμιέρα του T-Cross έγινε ταυτόχρονα σε Άμστερνταμ, Σανγκάη και Σάο Πάολο, με τη VW να επιβεβαιώνει ότι το μοντέλο θα είναι παγκόσμιο προϊόν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το T-Cross τοποθετείται απέναντι στα Seat Arona, Nissan Juke, Renault Captur, Hyundai Kona και Kia Stonic.

Το μήκος του αμαξώματος είναι 4.107 χλστ., το ύψος 1.558 χλστ. και το μεταξόνιο αγγίζει τα 2,56 μέτρα, δηλαδή είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από αυτό του Polo. Βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0 και, παρά τις συμπαγείς διαστάσεις, το πορτμπαγκάζ κυμαίνεται από τα 385 έως τα 455 και τα 1.281 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία.

Παράλληλα, το πίσω κάθισμα είναι συρόμενο και αναδιπλώνεται, γεγονός που διευκολύνει τη μεταφορά μεγάλων αντικειμένων. Όπως υποστηρίζει η VW, είναι ικανό να μεταφέρει τον εξοπλισμό ακόμη και δύο αθλητών του χόκεϊ επί πάγου.

Ψηφιακές οθόνες και φουλ στα συστήματα

Στην καμπίνα του αυτοκινήτου μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση τέσσερις ενήλικες επιβάτες ή μία οικογένεια με δύο μικρά παιδιά. Οι Γερμανοί έχουν δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην εικόνα του σαλονιού, επιλέγοντας για τις επιφάνειες πιο κομψά και μοντέρνα διακοσμητικά, υφάσματα και επενδύσεις.

Η φαρέτρα του T-Cross είναι υπερπλήρης, περιλαμβάνοντας κάθε λογής σύστημα υποβοήθησης του οδηγού, οθόνη αφής 8 ιντσών, τέσσερις θύρες USB, επαγωγική φόρτιση του smartphone, ψηφιακό πίνακα οργάνων, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών και πολλά ακόμη.


Από 95 έως 150 ίππους

Όσον αφορά στους κινητήρες, στη βάση της γκάμας θα δούμε τον τρικύλινδρο 1.000άρη με τους 95 και 115 ίππους, για αυτούς που επιζητούν τις επιδόσεις υπάρχει ο 1.5 TSI των 150 ίππων, ενώ για όσους επιθυμούν diesel η μόνη επιλογή είναι ο 1.6 TDI απόδοσης 95 ίππων. Όλες οι εκδόσεις θα είναι προσθιοκίνητες, με τα μοτέρ να συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο ή αυτόματο DSG.

Η παραγωγή του T-Cross θα ξεκινήσει στα τέλη του έτους, στο εργοστάσιο «Volkswagen Navarra» στην Παμπλόνα της Ισπανίας. Όσο για την τιμή εκκίνησης, στη Γερμανία ορίστηκε στα 17.975 ευρώ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης