Του Λουκά Παπαλάμπρου

Για την κατασκευή του απαιτούνται εκατοντάδες ώρες δουλειάς. Kάθε κομμάτι του αμαξώματος είναι ένα μοναδικό παράδειγμα τέχνης. Τα πάντα σε αυτό το αυτοκίνητο είναι χειροποίητα και το σαλόνι απαρτίζεται από τα ωραιότερα αυθεντικά υλικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H νέα Flying Spur χαρακτηρίζεται από την Bentley το κορυφαίο Grand Tourer του κόσμου, ένα πανίσχυρο sport sedan με την ποιότητα μιας λιμουζίνας. Για την κατασκευή της απασχολούνται 141 εξειδικευμένοι τεχνικοί, ράφτες και μηχανικοί, οι οποίοι έχουν εκπαιδευτεί αυστηρά για πέντε μήνες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εσωτερικό του οχήματος είναι το πιο περίπλοκο που έχει σχεδιαστεί ποτέ. 60 τμήματα της καμπίνας κοσμούνται από 350 μοναδικά δερμάτινα κομμάτια, που ενώνονται από τρία χιλιόμετρα ειδικού νήματος. Τα πάντα στο σαλόνι είναι χειροποίητα.

Το δέρμα που χρησιμοποιείται προέρχεται αποκλειστικά από ταύρους εκτροφής βόρειας Ευρώπης και είναι υποπροϊόν της βιομηχανίας κρέατος.

Αυτό που κλέβει την παράσταση είναι το τιμόνι. Πρόκειται για περίτεχνο εξάρτημα, με το νήμα να περνά μέσα από 352 τρύπες, δημιουργώντας 168 διακριτικές διασταυρούμενες ραφές. Ο τεχνίτης χρειάζεται περισσότερες από 3,5 ώρες για να ράψει το τιμόνι κάθε Flying Spur.

Για τα καθίσματα από την άλλη απαιτούνται 12 ώρες. Ομοίως, ράβονται στο χέρι και καθένα περιλαμβάνει 5.103 βελονιές.

Τέλος, να σημειώσουμε πως, κάτω από το καπό βρίσκεται ο W12 6.0 twin turbo κινητήρας απόδοσης 635 ίππων και 900 Nm ροπής. Παρά τον όγκο και το βάρος του αυτοκινήτου, τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 3,8 δευτερόλεπτα και η βελόνα του κοντέρ σταματά στα 333 χλμ./ώρα.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης