Η γαλλική φίρμα ανανέωσε το μικρομεσαίο hatchback μοντέλο και εμπλούτισε την γκάμα με μία νέα plug-in hybrid έκδοση, η οποία διακρίνεται για τις χαμηλές εκπομπές ρύπων και την οικονομία καυσίμου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Megane E-TECH φέρει επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα, το οποίο συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρου και δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Η συνολική απόδοση αγγίζει τους 160 ίππους, με την κίνηση να μεταφέρεται στους τροχούς μέσω ενός πρωτοποριακού αυτόματου κιβωτίου χωρίς συμπλέκτη.

Η μπαταρία χωρητικότητας  9,8 kWh εξασφαλίζει αυτονομία 65 χιλιομέτρων με ηλεκτρική ενέργεια, καλύπτοντας πλήρως τις ανάγκες του οδηγού μέσα στην πόλη. Σε μεικτές συνθήκες, η κατανάλωση καυσίμου δεν ξεπερνά το 1,7 λίτρο ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι μόλις στα 40 γρ./χλμ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα λειτουργίας, με την υποδοχή για τη φόρτιση να βρίσκεται πάνω από τον δεξιό τροχό. Στην καμπίνα ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2 ιντσών και η οθόνη του συστήματος πολυμέσων τύπου tablet 9,3΄΄.

Αρχικά, το Megane E-TECH θα είναι διαθέσιμο στη station έκδοση, με την πεντάθυρη να ακολουθεί λίγο αργότερα. Η εμπορική πορεία θα ξεκινήσει το καλοκαίρι.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης