Του Λουκά Παπαλάμπρου

Η γαλλική φίρμα παρουσίασε την κορυφαία έκδοση του Megane, το αυτοκίνητο που σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην πίστα του Nurburgring, στην κατηγορία των προσθιοκίνητων οχημάτων παραγωγής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Megane R.S. Trophy-R γύρισε στην «Πράσινη Κόλαση» σε 7 λεπτά, 40 δευτερόλεπτα και 10 δέκατα, ξεπερνώντας το Honda Civic Type R (7:43.8).

Σε σχέση με την απλή έκδοση Trophy, το R είναι ελαφρύτερο κατά 130 κιλά, φέρει αρκετά carbon στοιχεία, ελαφρύτερη εξάτμιση της Akrapovic, ανθρακονημάτινες ζάντες και αγωνιστικού τύπου αεροδυναμικά βοηθήματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα μπάκετ καθίσματα της Sabelt με τις ζώνες ασφαλείας 6 σημείων και το τριάκτινο τιμόνι.

Τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί, με τη Renault να τοποθετεί δίχτυ και ιμάντες για την προστασία των αποσκευών.

Επίσης, τα τζάμια έχουν πιο λεπτό κρύσταλλο και το πάτωμα του χώρου αποσκευών είναι πιο ελαφρύ.

Για την κίνηση φροντίζει ο 1.8 turbo κινητήρας απόδοσης 300 ίππων  και 400 Nm ροπής. Το μοτέρ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο, με τα 0-100 να έρχονται σε 5,4 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 262 χλμ./ώρα. Για να επιταχύνει από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα με τρίτη σχέση στο κιβώτιο χρειάζεται μόλις 2,9΄΄, ενώ το χιλιόμετρο καλύπτεται σε 24,5 δευτερόλεπτα.

Πατάει σε ελαστικά Bridgestone Potenza S007 τα οποία έχουν εξελιχθεί αποκλειστικά για το μοντέλο. Από πίσω κρύβονται οι αεριζόμενοι δίσκοι της Brembo με τις τετραπίστονες δαγκάνες – προαιρετικά προσφέρονται και carbon κεραμικά δισκόφρενα με χρυσές δαγκάνες.

Το μπλοκέ διαφορικό τύπου Torsen, η ενεργή ανάρτηση, τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ δύο σταδίων και το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control, εξασφαλίζουν τη μέγιστη ακρίβεια στις στροφές και τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Η παραγωγή του Megane R.S. Trophy-R θα περιοριστεί στις 30 μονάδες. Όσο για την τιμή και την έναρξη της εμπορικής του πορείας, θα ανακοινωθούν σύντομα.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης