Απίστευτο και όμως αληθινό αυτό που συμβαίνει με την VW στην αγορά της Βορείου Αμερικής, καθώς οι πωλήσεις εμφάνισαν σημαντική πτώση το 2014 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η γερμανική μάρκα, σε αντίθεση με τον υπόλοιπο κόσμο, στην Β. Αμερική δεν τα πηγαίνει καθόλου καλά, καθώς το περασμένο έτος πούλησε μόλις 366.970 αυτοκίνητα, την στιγμή που η Subaru είχε 513.693 πωλήσεις!

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, εφάρμοσε λάθος στρατηγική στη συγκεκριμένη αγορά, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα οι καταναλωτές να μην δώσουν σημασία στα προϊόντα της. Το μεγάλο πρόβλημα ήταν η εμπορική πολιτική, καθώς δημοφιλή μοντέλα στην Ευρώπη, όπως το Tiguan, είναι υπερβολικά ακριβά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πιο εντυπωσιακό όμως είναι αυτό που αποκάλυψε πρώην ανώτερο στέλεχος της VW Β. Αμερικής, στο πρακτορείο Reuters. Ανέφερε πως με κάθε Phaeton που πωλούσε η εταιρεία από το 2002 έως το 2012, έχανε το ποσό των 32.000 δολαρίων, ενώ το ίδιο θα συμβεί και με την επόμενη γενιά του μοντέλου, αν δεν μειωθεί σημαντικά η τιμή του.

Οι αναλυτές θεωρούν ότι είναι απίθανο να επιτευχθεί ο στόχος των 800.000 πωλήσεων στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού μέχρι το 2018. Επίσης, σε καμία περίπτωση το νέο Phaeton που θα δούμε σε δύο χρόνια, δεν θα μπορέσει να ανταγωνιστεί τα Audi A8, BMW Σειρά 7 και Mercedes S-Class. Διότι, όσο καλό και να είναι, δεν έχει το brand name των αντιπάλων του και δεν είναι δυνατόν κάποιος να δώσει 85.000 δολάρια, ενώ μπορεί να επιλέξει μεταξύ των άλλων τριών.
   

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης