Χάρμα ιδέσθαι το νέο Audi A6 allroad Quattro

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 5 Ιουνίου 2019, 15:45
Χάρμα ιδέσθαι το νέο Audi A6 allroad Quattro

Του Λουκά Παπαλάμπρου

Πέρασαν κιόλας 20 χρόνια από τότε που η γερμανική εταιρεία παρουσίασε για πρώτη φορά το A6 allroad Quattro, ένα μεγάλο πολυτελές όχημα με περιπετειώδη χαρακτηριστικά και εκπληκτικές δυνατότητες κίνησης σε κάθε επιφάνεια.

Η τέταρτη γενιά του μοντέλου είναι η καλύτερη της ιστορίας, διαθέτοντας οτιδήποτε αναζητά ο οδηγός από ένα station. Το καινούργιο Audi A6 allroad φέρει στάνταρ τετρακίνηση quattro με torque vectoring, ενεργή αερανάρτηση και αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Φυσικά, δεν λείπουν τα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, οι ποδιές αλουμινίου στους προφυλακτήρες, οι ζάντες διαμέτρου από 18 έως 21 ίντσες, οι ράγες οροφές, τα LED φώτα και το κάλυμμα στο πάτωμα. 

Το μήκος του αυτοκινήτου φθάνει τα 4,95 μέτρα, το πλάτος το 1,90 και το ύψος το 1,50.

Στην καμπίνα μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση πέντε επιβάτες, με το πορτμπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 565 λίτρων – με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων εκτοξεύεται στα 1.680 λτ.

Στο σαλόνι δεν υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του Α6, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, την οθόνη 10,1 ιντσών στην κονσόλα, τις δερμάτινες επενδύσεις, τα διακοσμητικά από ξύλο και αλουμινίου, τον κλιματισμό τριών ζωνών και τα ηλεκτρονικά καλούδια να αναδεικνύουν την κομψότητα και την πολυτέλεια του οχήματος.

Η αερανάρτηση ρυθμίζεται αυτόματα ανάλογα την ταχύτητα που κινείται το όχημα και το τερέν (άσφαλτος, χώμα, χιόνι, λάσπη).

Στον αυτοκινητόδρομο χαμηλώνει για πιο δυναμική οδική συμπεριφορά και στις εκτός δρόμου διαδρομές ψηλώνει προκειμένου να κάνει πιο άνετη την κίνηση.

Το σύστημα «hill descent control» βοηθά σε κατηφόρες με έντονη κλίση ή σε χιονισμένες πλαγιές, το «tilt angle assist» αναλαμβάνει δράση σε περίπτωση ανατροπής, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα ρυμούλκησης έως 2,5 τόνους. Το σύστημα τετραδιεύθυνσης προσφέρεται έξτρα, όπως και το σπορ διαφορικό.

Για την κίνηση φροντίζει ο 3.0 TDI πετρελαιοκινητήρας με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.

Το μοτέρ διατίθεται σε τρεις εκδόσεις ισχύος με 231, 286 και 349 ίππους, ενσωματώνοντας ήπιο υβριδικό σύστημα 40 volt.

Η εμπορική πορεία του A6 allroad quattro θα ξεκινήσει από τη Γερμανία τις επόμενες μέρες, με την τιμή εκκίνησης να ορίζεται στα 61.500 ευρώ για τη βασική έκδοση 45 TDI.

 

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 5 Ιουνίου 2019, 15:45