Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Εκατομμύρια ποσά δαπανούν για εξέλιξη στα νέα τους προϊόντα οι εταιρείες κολοσσοί που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του αυτοκινήτου. Το σημαντικότερο στοιχείο από όλα αφορά στην
Με τέτοιου είδους ελαστικό δεν χρειάζεται να κουβαλάς ρεζέρβαασφάλεια και αυτό το γνωρίζουν όλες οι εταιρείες ελαστικών που παρουσιάζουν συνεχώς νέα προϊόντα, τα οποία πλέον δεν έχουν μόνο καλό κράτημα αλλά προσφέρουν και ασφάλεια ακόμα και όταν… καταστραφούν!

Τρανταχτό παράδειγμα, αυτό της Bridgestone, η οποία παρουσίασε πριν από λίγες ημέρες στους συνεργάτες της σε όλη την Ελλάδα, το νέο της ελαστικό που σίγουρα θα λατρέψουν όσοι θέλουν να έχουν το κεφάλι τους… ήσυχο στη δύσκολη στιγμή.

Αριστερά ένα κοινό ελαστικό και δεξιά το ενισχυμένο, όπως βλέπετε στα πλαϊνά τοιχώματα, Bridgestone DriveGuard. Αυτή η σχεδίαση επιτρέπει στο ελαστικό να 'κρατά' το βάρος του αυτοκινήτου και να μπορεί να κινείται με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα και για απόσταση 80 χιλιόμετρα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πόσα χλμ. κάνω χωρίς… αέρα;
Πρόκειται για το λεγόμενο DriveGuard, ένα ελαστικό που δεν… καταλαβαίνει  από καρφιά, γυαλιά ακόμα και λακκούβες. Το συγκεκριμένο έχει τη δυνατότητα ακόμα και όταν σκιστεί ή τρυπήσει να μην
Και να το σκίσεις δεν τρέχει… τίποτα καθώς μπορεί να επισκευαστεί!καταρρεύσει και δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί ακόμα και για 80 χιλιόμετρα χωρίς αέρα (και με ταχύτητες έως 80 χλμ./ώρα)!

Για να το πετύχουν αυτό, οι τεχνικοί της Bridgestone σχεδίασαν ένα νέο μίγμα με καινούργια υλικά, δίνοντας έμφαση στα πλευρικά τοιχώματα τα οποία ενίσχυσαν προκειμένου να μπορούν να κρατούν το βάρος του αυτοκινήτου. Με αυτόν τον τρόπο, το ελαστικό έχει την δυνατότητα να μην «καταρρέει», ενώ με την πατέντα Cooling Fin το ελαστικό έχει τη δυνατότατα να ψύχεται άρα να μην καταστρέφεται και να μπορεί ακόμα και να επισκευαστεί.

Δείτε πώς ψύχεται το ελαστικό όταν χάσει τον αέρα…

Σε ποια αυτοκίνητα μπορεί να τοποθετηθεί
Το Bridgestone DriveGuard συνδυάζεται με το σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, το οποίο Όταν χάσει  αέρα το ελαστικό ο οδηγός ενημερώνεται από ένα ειδικό σύστημα με όταν αντιλαμβάνεται ξαφνική μείωση της πίεσης του αέρα ενημερώνει τον οδηγό.

Αυτό σημαίνει πως δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αυτοκίνητα που δεν διαθέτουν το συγκεκριμένο σύστημα καθώς σε περίπτωση κλαταρίσματος δεν θα το καταλάβουν και θα καταστρέψουν το ελαστικό.

Το κόστος του Driveguard σε σχέση με ένα απλό ελαστικό είναι αυξημένο κατά 10%

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το νέο ελαστικό της Bridgestone που δεν… σκάει πατήστε ΕΔΩ

 

Καινα σου τρυπήσει το ελαστικό μπορείς να καλύψεις απόσταση μέχρι 80 χιλιόμετρα
Σε αυτή τη θέση δεν θα ήθελε κανείς οδηγός να βρεθεί!

Οι συνεργάτες της Bridgestone από όλη την Ελλάδα ενημερώθηκαν σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποίησε η εισαγωγική εταιρεία

Η δοκιμή με απλά ελαστικά και με ελαστικά DriveGuard έγινε με όλους σχεδόν τους τύπους αυτοκινήτων

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης