Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Σε πρόσφατη συνάντηση του με το προσωπικό εργοστασίου, ο διευθύνων σύμβουλος της VW, Thomas Schafer μίλησε έξω από τα δόντια. Χαρακτήρισε την VW ως «μη ανταγωνιστική» στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και πως ετοιμάζεται πακέτο μέτρων για την εξοικονόμηση άνω των 10 δις. ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο συγκεκριμένα, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία (η οποία αφού «καθάρισε» το όνομα της από το σκάνδαλο Dieselgate στράφηκε σχεδόν αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση), βλέπει την ζήτηση για τα EV μοντέλα της να είναι ιδιαίτερα χαμηλή και προσπαθεί να προλάβει τα χειρότερα.

Την κατάσταση περιέγραψε ο ίδιος ο CEO της εταιρίας λέγοντας «Με πολλές από τις προϋπάρχουσες δομές, διαδικασίες και το υψηλό κόστος μας, η μάρκα της Volkswagen δεν είναι πλέον ανταγωνιστική».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για να επιτευχθεί ο στόχος εξοικονόμησης των 10 δις. ευρώ, η εταιρία έχει ήδη μειώσει την παραγωγική γραμμή των εργοστασίων της για τα EV μοντέλα, παράλληλα μειώνει τα κόστη σε όλη την αλυσίδα της, ενώ στοχεύει και στην μείωση του προσωπικού (το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας είναι πάνω από 670.000 άτομα). Το τελευταίο θα έρθει είτε μέσω απολύσεων είτε μέσω συμφωνιών για μερική ή πρόωρη συνταξιοδότηση.

Το πλήρες πλάνο θα ανακοινωθεί τις τελευταίες μέρες του έτους.

Φαίνεται πως η εποχή της ηλεκτροκίνησης έφερε νέους πρωταγωνιστές στο προσκήνιο, όπως π.χ. η Tesla αλλά και η BYD από την Κίνα, που ήδη έχει ξεκινήσει να πουλά τα μοντέλα της σε ολόκληρο τον κόσμο.

Η VW παρόλα αυτά δεν θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια, ήδη ετοιμάζει τρόπους για να μειώσει το κόστος και να μπορεί να προσφέρει πιο προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ έχει κάνει «άνοιγμα» και στην τεράστια αγορά της Κίνας. Ήδη έχει στα σκαριά μία νέα πλατφόρμα για φθηνότερα ηλεκτρικά που θα πωλούνται αποκλειστικά στην κινεζική αγορά.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης