Το δυνατότερο μοντέλο που χρησιμοποιεί φυσικό αέριο κάνει την πρεμιέρα του το Δεκέμβριο, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μπολόνια.
Το νέο πολυμορφικό μοντέλο έχει ισχύ 150 ίππων και τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα, αλλά καταναλώνει μόλις 5,3 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χλμ, εκπέμποντας μόλις 144 γρ. CO2 κάθε 100 χλμ. Αυτό σημαίνει 60% μεγαλύτερη ιπποδύναμη για μία διαφορά μόλις 6 γραμμαρίων στις εκπομπές ρύπων, σε σχέση με το μοντέλο με ατμοσφαιρικό κινητήρα.
Κατά μέσο όρο, το κόστος οδήγησης 100 χιλιομέτρων με ένα όχημα CNG είναι σχεδόν 50% χαμηλότερο σε σχέση με ένα εφάμιλλο αυτοκίνητο βενζίνης. Το κόστος οδήγησης οχημάτων CNG θα παραμείνει χαμηλό και μακροχρόνια, συγκριτικά με άλλα καύσιμα, επειδή πολλές Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις έχουν δεσμευτεί να δώσουν κίνητρα σε τέτοια οχήματα μέσω ευνοϊκής φορολόγησης.
Ο κινητήρας 1.6 λίτρων του Zafira CNG Turbo είναι σχεδιασμένος για να λειτουργεί είτε με φυσικό αέριο ή βιομεθάνιο ή ένα μίγμα και των δύο. Η μονάδα διαθέτει ειδικά έμβολα, βαλβίδες και έδρες βαλβίδων και ξεχωριστά συστήματα ψεκασμού για το φυσικό αέριο και τη βενζίνη. Στο πρόγραμμα φυσικού αερίου μόνο, το όχημα μπορεί να διανύσει μέχρι 370 χλμ., ενώ το εφεδρικό ρεζερβουάρ βενζίνης 14 λίτρων προσφέρει μία πρόσθετη αυτονομία 150 χλμ. για μέγιστη ευελιξία.
Χάρη στην έξυπνα σχεδιασμένη υποδαπέδια διάταξη των τεσσάρων ρεζερβουάρ φυσικού αερίου γύρω από τον πίσω άξονα, το εσωτερικό του Zafira διατηρεί πλήρως όλα τα πλεονεκτήματά του ως προς τη μεταβλητότητα και τους χώρους.
Όπως τα υπόλοιπα Zafira, το CNG Turbo, που θα κυκλοφορήσει από τον Ιανουάριο του 2009, διαθέτει το σύστημα Flex7 για εύκολες μετατροπές της εσωτερικής αρχιτεκτονιής του εσωτερικού του.