Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Πριν μερικά χρόνια η ζωή ήταν λιγάκι ευκολότερη. Κυκλοφορούσε περισσότερο χρήμα στην αγορά, ο κόσμος είχε να ξοδέψει το κάτι παραπάνω στα προσωπικά του γούστα και τα πάντα δεν ήταν γύρω από την επιβίωση. Στον χώρο του αυτοκινήτου αυτή η… άνεση μεταφράστηκε και σε διάφορες μόδες που όσο περνάνε τα χρόνια, τόσο περισσότερο χαιρόμαστε που είναι παρελθόν. Ας θυμηθούμε μερικές από αυτές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φώτα κάτω από το αυτοκίνητο: Μετά από την πρώτη ταινία Fast and Furious αρκετοί δοκίμασαν να εξοπλίσουν τα αυτοκίνητα τους με φώτα Neon ή LED στις ρόδες, στις πόρτες ή κάτω από το πάτωμα. Φυσικά το αποτέλεσμα γελοίο και ναι μεν τραβούσε τα βλέμματα, αλλά για όλους τους λάθος λόγους.


Αυτοκόλλητα από ισχυρότερες εκδόσεις: Αυτή η μόδα ίσως είναι η μόνη που συνεχίζει μέχρι και σήμερα, ευτυχώς με λιγότερη ένταση. Πολλοί ήθελαν την ισχυρότερη M έκδοση στην BMW τους ή της RS στο Audi τους, και το… κατάφερναν βάζοντας ένα αυτοκόλλητο. Φυσικά κανείς από τους μυημένους δεν ξεγελιέται και η συνειδητοποιήσει πως το αυτοκόλλητο δεν συνάδει με τον κινητήρα είναι σκέτη απογοήτευση.


Ψεύτικες τρύπες από σφαίρες: Ναι, και αυτό μεσουρανούσε μία περίοδο. Φιμέ τζάμια, εξάτμιση και μερικά αυτοκόλλητα – σφαίρες για να ανταποκρίνεται στο thug life που μερικοί ζούσαν στο μυαλό τους. Εάν δεν το θυμάστε παραθέτουμε και μία φωτογραφία,

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Μεγάλες αεροτομές: Μπορεί στα supercars μία αεροτομή μεγάλου μεγέθους να παίζει σημαντικό ρόλο, σε ένα όμως μοντέλο 1.500κ.εκ. και με 120 ατμοσφαιρικά άλογα, είναι το πιο γελοίο έξτρα. Μία περίοδο όποιο sedan είχε την τύχη να έχει μερικά άλογα παραπάνω, έπρεπε να μας το θυμίζει η τεράστια αεροτομή του.


Προσομοιωτής σκάστρας: Κάποτε όλοι ήθελαν turbo αυτοκίνητα καθώς ο ήχος της σκάστρας  έκανε όλα τα κεφάλια να γυρνούν (μη κοιτάτε που πλέον το turbo είναι must). Οι περισσότεροι όμως το κοντινότερο που έφτασαν σε αυτό ήταν με ένα προσομοιωτής που με 25 ευρώ και τοποθέτηση στο τελικό της εξάτμισης ξεγελούσε κάποιο παιδάκι που δεν ήξερε ακόμα την διαφορά.


Aftermarket εξατμίσεις: Ένα φαινόμενο που ακόμα υπάρχει αλλά ευτυχώς σε μικρότερο βαθμό. Έχει τεράστια διαφορά το VW T-Roc R με τους 300 ίππους και τις εργοστασιακές Akrapovic εξατμίσεις να σε κάνει να γυρνάς το κεφάλι σου με θαυμασμό και άλλο το Fiat Punto με μία εξάτμιση των 100 ευρώ να ξυπνάει μία γειτονιά και να ακούγεται αναίτια σε ακτίνα 2 χλμ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης