Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Η πρώτη ερώτηση που μας έγινε ήταν αναφέραμε για την καινούργια εταιρία αυτοκινήτων -άγνωστη για εμάς στην Ελλάδα- ήταν αν η KGM είναι άλλη μια κινέζικη εταιρία που «πατάει» πόδι στην Ευρώπη. Είναι τόσες πολλές οι άγνωστες εταιρίες που εμφανίζονται σαν μανιτάρια στη γηραιά ήπειρο, που δικαιολογημένα οι καταναλωτές μπερδεύονται.

Η KGM δεν είναι κινέζικη αλλά κορεάτικη εταιρία. Άγνωστη για εμάς ως KGM αλλά γνωστή ως Ssangyong, που για μερικά χρόνια πέρασε από τη χώρα μας. Η Ssangyong που είχε πάρα πολλά μειονεκτήματα ακολούθησε το δρόμο της αλλά τώρα με μια άλλη ονομασία. Η KGM σήμερα στη χώρα μας εκπροσωπείται από την Νικ.Ι. Θεοχαράκης. Η εταιρία που ήδη βρίσκεται στην Ελλάδα εδώ και αρκετούς μήνες μας ενημέρωσε ότι ετοιμάζεται να φέρει αρκετά και αξιόλογα μοντέλα. Ένα από αυτά είναι το Torres Hybrid (HEV) που διαθέτει το υβριδικό σύστημα Dual Tech Hybrid System της KGM. Είναι ένα υβριδικό σύστημα παράλληλης σειράς διπλού κινητήρα επόμενης γενιάς, το οποίο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την BYD. Το Dual Tech Hybrid System είναι ένα πλήρως υβριδικό σύστημα που μεγιστοποιεί την απόδοση και τα πλεονεκτήματα τόσο των ηλεκτρικών, όσο και των κινητήρων εσωτερικής καύσης, βελτιώνοντας σημαντικά την πραγματική οικονομία καυσίμου.

Το Torres Hybrid είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα e-DHT (efficiency-Dual motor Hybrid Transmission), ένα αποκλειστικό υβριδικό κιβώτιο διπλού κινητήρα που αναπτύχθηκε από την KGM. Το e-DHT επιτρέπει πολλαπλές λειτουργίες οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της EV Mode (καθαρή ηλεκτρική οδήγηση), της HEV Mode (παράλληλης λειτουργίας) και της Engine Drive Mode (ισχύς θερμικού κινητήρα).

Επιπλέον, το σύστημα e-DHT ελαχιστοποιεί τον αριθμό των εξαρτημάτων, συνδυάζοντας ιδανικά κινητήρες, αισθητήρες και το κιβώτιο ταχυτήτων, με αποτέλεσμα μειωμένο βάρος και βελτιωμένη απόδοση. Βελτιστοποιεί επίσης την οικονομία καυσίμου και την απόδοση ισχύος με βάση τις συνθήκες οδήγησης, ώστε να προσφέρει μια ευέλικτη οδηγική εμπειρία.

Στο zougla.gr έχουμε παρουσιάσει το Tivoli 1.5GDI Turbo με 163 PS: https://www.zougla.gr/automoto/tests/dokimi-kgm-tivoli-1-5gdi-turbo-163-ps-ena-ischyro-value-for-money-aftomato-suv/

Το Torres Hybrid σε οδήγηση σε αστικό περιβάλλον μπορεί να λειτουργεί σε λειτουργία EV για έως και 94% του χρόνου, προσφέροντας μια αθόρυβη, αμιγώς ηλεκτρική εμπειρία οδήγησης. Στις υψηλές ταχύτητες ο ισχυρός συνδυασμός των κινητήρων προσφέρει ακόμα πιο μεγάλη οδηγική απόδοση.

Με την προσθήκη του υβριδικού μοντέλου, η KGM προσφέρει τώρα μια ακόμα πιο πλήρη γκάμα Torres, η οποία περιλαμβάνει μοντέλα βενζίνης, ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα, επιτρέποντας στους πελάτες να επιλέξουν το σύστημα μετάδοσης κίνησης που ταιριάζει καλύτερα στον τρόπο ζωής τους.Το Torres Hybrid αντικατοπτρίζει τις ανάγκες των πελατών συνδυάζοντας την οικονομική απόδοση καυσίμου με την πρακτικότητα ενός SUV.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Νικ.Ι. Θεοχαράκης το Torres Hybrid αναμένεται στην Ελλάδα το ερχόμενο φθινόπωρο.

 

 

 

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης