Ο Sebastian Loeb πήρε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στα ισάριθμα ράλι που έχουν γίνει αυτή τη φορά στην παγωμένη Νορβηγία. Ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, που έφτασε αισίως τις 49!!! νίκες στο WRC, κατέκτησε για δεύτερη φορά την πρώτη θέση επί χιονισμένου τερέν, ύστερα από λυσσαλέα μάχη με τον Φινλανδό Mikko Hirvonen η οποία κρίθηκε μόλις στα τελευταία χιλιόμετρα. Η BP Ford Abu Dhabi World Rally Team πέτυχε διπλό τερματισμό στο βάθρο του Ράλι Νορβηγίας καθώς ο συναθλητής και συμπατριώτης του Hirvonen στη Ford, Jari–Matti Latvala ήρθε τρίτος με ένα ακόμα Focus RS WRC.
Η Νορβηγία απολαμβάνει έναν θεαματικό χειμώνα και οι θερμοκρασίες που έφταναν τους -30ºC διασφάλισαν την άριστη κατάσταση των παγωμένων δρόμων για ένα κλασικό ράλι χιονιού. Σκληροί σαν πέτρα και οριοθετημένοι από snow banks, ενθάρρυναν τους οδηγούς να επιτεθούν. Τα καρφιά με κεφαλές βολφραμίου των ελαστικών Sottozero της Pirelli χάρισαν εκπληκτική πρόσφυση καθώς καρφώνονταν στη βαθειά παγωμένη βάση με τον Hirvonen να επιτυγχάνει ταχύτητες πάνω από 200 χιλιόμετρα την ώρα διασχίζοντας τη μαγευτική ύπαιθρο.
«Ήταν το καλύτερο χειμερινό ράλι στο οποίο έχω αγωνιστεί – και έχω συμμετάσχει σε πολλά» δήλωσε ο Hirvonen. «Ήταν φανταστικό να οδηγώ οριακά στο χιόνι και στον πάγο επί τρεις ημέρες, όπως και η εμπλοκή μου σε μία τόσο μεγάλη μάχη. Το γεγονός ότι η διαφορά μου από την πρώτη θέση είναι μικρότερη των 10 δευτερολέπτων, τα λέει όλα. Το όριο μεταξύ ενός μικρού σφάλματος και της τελειότητας στις ειδικές αυτές είναι απειροελάχιστο και δεν μπορούσα να έχω κάνει κάτι καλύτερο. Ριψοκινδύνεψα πολλές φορές, αλλά ήταν κάτι που και οι δύο έπρεπε να κάνουμε, επειδή το επέβαλε ο ανταγωνισμός. Είμαι απογοητευμένος που τερμάτισα δεύτερος. Έχασα το ράλι τη δεύτερη μέρα επειδή δεν μπορούσα τότε να ανταποκριθώ στην ταχύτητα του Loeb. Δεν είναι το αποτέλεσμα που προσδοκούσα, αλλά χαίρομαι που δώσαμε τη μάχη μας, η οποία ήταν άκρως απολαυστική»
Γενική κατάταξη
1 | S Loeb/D Elena | FRA | Citroen C4 | 3. 28. 15.9 |
2 | M Hirvonen/J Lehtinen | FIN | Ford Focus RS | 3. 28. 25.7 |
3 | J-M Latvala/M Anttila | FIN | Ford Focus RS | 3. 29. 37.7 |
4 | H Solberg/C Menkerud | NOR | Ford Focus RS | 3. 31. 49.4 |
5 | D Sordo/M Marti | ESP | Citroen C4 | 3. 32. 07.9 |
6 | P Solberg/P Mills | NOR | Citroen Xsara | 3. 34. 41.3 |
7 | M Wilson/S Martin | GBR | Ford Focus RS | 3. 34. 51.5 |
8 | U Aava/K Sikk | EST | Ford Focus RS | 3. 35. 05.0 |
9 | M Østberg/O Unnerud | NOR | Subaru Impreza | 3. 38. 16.4 |
10 | S Ogier/J Ingrassia | FRA | Citroen C4 | 3. 41. 05.7 |
Πρωτάθλημα οδηγών
1 | S Loeb | 20 βαθμοί |
2 | M Hirvonen | 14 βαθμοί |
3 | D Sordo | 12 βαθμοί |
4 | H Solberg | 10 βαθμοί |
5 | J-M Latvala | 6 βαθμοί |
6 | C Atkinson | 4 βαθμοί |
Πρωτάθλημα κατασκευαστών
1 | Citroen Total | 32 βαθμοί |
2 | BP Ford Abu Dhabi | 22 βαθμοί |
3 | Stobart VK M-Sport Ford | 16 βαθμοί |
4 | Citroen Junior Team | 8 βαθμοί |
Ο επόμενος γύρος του πρωταθλήματος γίνεται στην Κύπρο, όπου η Λεμεσός φιλοξενεί το Ράλι Κύπρου, 12-15 Μαρτίου. Πρόκειται για έναν ανάμικτο αγώνα, με την πρώτη μέρα να εκτυλίσσεται στην άσφαλτο και τις δύο τελευταίες στο χώμα.