Μια σειρά αλλαγών στους κανονισμούς του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, που θα ισχύσουν από την επόμενη σεζόν επικύρωσε το Διεθνές Συμβούλιο Μηχανοκίνητων Σπορ (WMSC) της FIA.

Από το πρωτάθλημα του 2014, η σειρά εκκίνησης θα αλλάξει στα χωμάτινα και ασφάλτινα ράλι, με στόχο να υπάρξει περισσότερο θέαμα και να περιοριστούν τα φαινόμενα τακτικής των ομάδων. Την πρώτη μέρα του αγώνα, η σειρά εκκίνησης θα βασίζεται στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, ενώ τη δεύτερη και τρίτη μέρα οι οδηγοί θα ξεκινούν με αντίστροφη κατάταξη. Αυτό σημαίνει πως καταργείται η κατατακτήρια ειδική (qualifying stage) που καθόριζε τη σειρά εκκίνησης στα χωμάτινα ράλι το 2013.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης, σε όλα τα Ράλι θα υπάρχει μια σταθερή δομή. Το τελετουργικό της εκκίνησης θα γίνεται την Πέμπτη και η τελευταία ειδική του αγώνα θα είναι την Κυριακή στις 12 το μεσημέρι, για όσους αγώνες γίνονται στην Ευρώπη. Η τελευταία ειδική θα είναι η Power Stage που θα πρέπει να έχει μήκος τουλάχιστον 10 χιλιομέτρων.

Οι ομάδες δεν είναι πλέον υποχρεωμένες να  δηλώνουν ένα μόνιμο οδηγό για ολόκληρη τη χρονιά, αλλά έναν για τουλάχιστον 10 αγώνες του πρωταθλήματος.

Τέλος, η ημερομηνία τέλεσης του Ράλι Ιταλίας στη Σαρδηνία μεταφέρθηκε μία εβδομάδα αργότερα, στις 6-8 Ιουνίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης