Στις 16 Μαρτίου ξεκινά το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 και συγκεκριμένα από την Αυστραλία. Όπως είναι λογικό και όσο πλησιάζει αυτή η ημερομηνία, η αγωνία θα κορυφώνεται. Ειδικά φέτος, με τους νέους κανονισμούς που θα ισχύουν, τα δεδομένα αλλάζουν και ίσως υπάρξουν πολλές εκπλήξεις.

Δίδυμο… φωτιά

Η Ferrari βρίσκεται στο επίκεντρο όλων καθώς διαθέτει το ισχυρότερο και πιο… εκκεντρικό δίδυμο οδηγών. Είναι γνωστό πως Fernando Alonso και Kimi Raikkοnen δεν ταιριάζουν κάτω από την ίδια «στέγη», αλλά τελικά φαίνεται πώς όλα γίνονται, αρκεί να υπάρχει θέληση. Είναι γεγονός άλλωστε πως η ιταλική ομάδα αναζητά πάντα αυτό το κάτι παραπάνω, αυτό το κάτι διαφορετικό, που κάποιοι άλλοι δεν τολμούν. Το σίγουρο είναι πως με τους δύο αυτούς πιλότους στην ίδια ομάδα το θέαμα είναι εξασφαλισμένο. Χαρακτηριστικά και τα λόγια του Φινλανδού: «Δεν ξέρω πώς θα εξελιχθεί η σχέση μου με τον Αλόνσο. Προς το παρόν είναι καλή, αλλά τα πράγματα μπορεί ν’ αλλάξουν όταν θα αρχίσουμε να μονομαχούμε στην πίστα». Πάντως ο Ισπανός στάθηκε στον… Schumacher λέγοντας: «Ο Michael Schumacher πήρε το πρωτάθλημα στον πέμπτο του χρόνο στη Ferrari. Κι εγώ μπαίνω τώρα στον πέμπτο μου χρόνο, οπότε ελπίζω να πετύχω το ίδιο. Τα προηγούμενα χρόνια είχαμε κάποιες ευκαιρίες, ειδικά το 2010 και το 2012 που φτάσαμε πολύ κοντά στον τίτλο. Ελπίζω φέτος να τα καταφέρουμε».


Το πιο… πολυσυζητημένο δίδυμο οδηγών Alonso-Raikkonen υπόσχεται από μόνο του θέαμα…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ψηφοφορία για το όνομα…

Η Scuderia παρουσίασε διαδικτυακά το νέο της μονοθέσιο στο Μαρανέλο, δίνοντας σε αυτό την ονομασία F 14Τ. Αξίζει να αναφέρουμε πως για να ανακοινωθεί το όνομα έπρεπε πρώτα να ψηφίσουν
πάνω από 1,1 εκατ. φίλοι της ομάδας, προερχόμενοι από 208 χώρες! Η φετινή Ferrari εφοδιάζεται με ένα νέο κινητήρα χωρητικότητας 1.6 λίτρων και με την βοήθεια δύο ηλεκτροκινητήρων αποδίδει 760 ίππους (οι 160 από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας). Ένα από τα χαρακτηριστικά των μονοθεσίων της φετινής σεζόν, που έχει προκαλέσει αντιδράσεις και ποικίλα σχόλια, είναι η σχεδίασή τους, που όμως έχει να κάνει με την ασφάλεια των πιλότων. Για παράδειγμα, η απόσταση που θα πρέπει να έχει το εμπρός ρύγχος από το έδαφος είναι 185 mm (από 550), γεγονός που οδήγησε στους σχεδιαστές σε αποτελέσματα κάπως.. περίεργα. Η Ferrari δεν ξέφυγε ούτε αυτή από τα αρνητικά σχόλια, αλλά έπρεπε να ακολουθήσει τους κανονισμούς για να μπορέσει να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις και στους νόμους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Δύο Έλληνες στη Ferrari

Αξίζει να αναφέρουμε πως επικεφαλής σχεδίασης της νέας F14T είναι ο συμπατριώτης μας Νίκος Τομπάζης, ενώ στην ιταλική ομάδα και στον τομέα της αεροδυναμικής έχει ενταχθεί ακόμη ένας Έλληνας, ο Βαγγέλης Αρβανιτάκης.

Παρακολουθήστε το video όπου οι άνθρωποι της Ferrari κολλούν τα αυτοκόλλητα πάνω στο μονοθέσιο

 

Δείτε την τεχνική ανάλυση της νέας Ferrari F14 T

 

 

Η νέα Ferrari F14 T…

Όπως φαίνεται από τα πλάγια…

… από πίσω…

… και από πάνω

Πως ήταν και πώς έγινε…

Οι αλλαγές στα πλαϊνά του νέου μονοθεσίου

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης