Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

Οι αγώνες αυτοκινήτου στην Ελλάδα έχουν συρρικνωθεί σημαντικά και αυτό οφείλεται κυρίως στο μικρό και ποιοτικό αριθμό συμμετοχών. Τα μεγάλα ονόματα και οι κόντρες που υπήρχαν παλαιότερα, σήμερα δεν… υπάρχουν, όπως δεν υπάρχουν και σύγχρονα αυτοκίνητα που θα προσελκύσουν το φίλαθλο κόσμο στο βουνό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέσα σε όλο αυτό το αρνητικό κλίμα η δημιουργία της ομοσπονδίας αυτοκινήτου και με την έγκριση της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, φαντάζει ως μία όαση, με τα στελέχη της να βάζουν το δικό τους στοίχημα για αναγέννηση του σπορ στην Ελλάδα. Άλλωστε  η κρίση φέρνει ευκαιρίες και αυτή φαίνεται πως είναι η καλύτερη, για να αλλάξει νοοτροπία ο χώρος και να επανέλθει το ενδιαφέρον στους χιλιάδες λάτρεις του σπορ.

Προσπάθειες και ανταπόκριση…
Με τη φετινή χρονιά να είναι η χρονιά μηδέν όπως την αποκαλεί και ο πρόεδρος της ομοσπονδίας κ. Χαλιβελάκης, οι εμπλεκόμενοι ελπίζουν σε κάτι διαφορετικό τη νέα χρονιά. Αυτό που θα πρέπει να γίνει είναι να υπάρξει ένα αγωνιστικό πρόγραμμα που θα μπορέσουν να αντέξουν οι συμμετέχοντες και οι αγωνιστικές ομάδες αλλά και να υπάρξει προσέκλυση κορυφαίων οδηγών. Στην πρώτη περίπτωση η σχεδίαση που γίνεται δείχνει ότι θα φέρει αποτελέσματα ενώ στην δεύτερη, οι φήμες για επιστροφή πρωτοκλασάτων ονομάτων ίσως αλλάξει τα δεδομένα.

Αυτοκίνητο έκπληξη…
Σήμερα το zougla.gr αποκαλύπτει την πρόθεση του πρωταθλητή Ελλάδος το 2003 Σωκράτη Τσολακίδη, να επιστρέψει στην ενεργό δράση το 2014 και μάλιστα με ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που όπως ο ίδιος δηλώνει στην κάμερα θα τραβήξει το ενδιαφέρον του κόσμου. Ο οδηγός από την Θεσσαλονίκη και αδερφός του παγκόσμιου πρωταθλητή στην ενόργανη γυμναστική Βασίλη Τσολακίδη, ξεκαθάρισε πως ένας από τους στόχους του είναι να συμμετάσχει και στο ράλι Ακρόπολις την επόμενη χρονιά…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με αυτό το αυτοκίνητο ο Τσολακίδης κατέκτησε το πρωτάθλημα το 2003…

Ανεβαίνει το ενδιαφέρον…
Οι δηλώσεις του πρώην πρωταθλητή Ελλάδος δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητες και είναι σίγουρο πως θα προκαλέσουν ικανοποίηση στις τάξεις των φιλάθλων που ελπίζουν σε καλύτερες ημέρες. Αυτό που μένει είναι να μάθουμε το αγωνιστικό που έχει σκοπό να φέρει, το οποίο όπως μας εκμυστηρεύτηκε, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει στη χώρα μας…


Παρακολουθήστε τις αποκλειστικές δηλώσεις του Σωκράτη Τσολακίδη

Δεκάδες αγώνες έχει κάνει ο Θεσσαλονικιός με Mitsubishi EVO

O ΠΑΟΚ ήταν χορηγός του Τσολακίδη…

Αριστερά ο Βασίλης Τσολακίδης που διαπρέπει στο παγκόσμιο στερέωμα (δίζυγο) και δεξιά ο Σωκράτης έτοιμος να επιστρέψει στα παλιά του λημέρια. Και οι δύο έχουν κοινό στόχο: Την πρώτη θέση!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης