Σήμερα το απόγευμα έπεσε η… καρό σημαία του 14ου ιστορικού ράλι Ακρόπολις, ενός αγώνα που συγκέντρωσε το ενδιαφέρον από αρκετά ξένα αλλά και ελληνικά πληρώματα. Στις δύο κατηγορίες
Οι απονομές θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή στις 11:00 στο λόφο Φιλοπάππου Sporting και Regularity εμφανίστηκαν 98 αυτοκίνητα και πρόσφεραν αρεκτο θέαμα στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, κανένα περιθώριο αμφισβήτησης δεν άφησε ο “Pedro”, που ήταν ο  μεγάλος πρωταγωνιστής. Ο θριαμβευτής πέτυχε τη δεύτερή του νίκη στο συγκεκριμένο αγώνα, ύστερα από την επικράτησή του το 2012. Έχοντας την καθοδήγηση του έμπειρου Emanuele Baldaccini, ο οδηγός της Lancia Delta Integrale 16V κέρδισε τις 11 από τις 14 ειδικές του τριημέρου, καρπώνοντας πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ιστορικών αυτοκινήτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι 'Pedro' -  Emanuele Baldaccini είναι οι νιικητές του 14ου ιστορικού ράλι Ακρόπολις...

Το βάθρο των νικητών...
Σε καμιά περίπτωση δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των Ιταλών, οι Myrsell-Junttila. Το σουηδικό δίδυμο αν και ξεκίνησε ορεξάτο κερδίζοντας την εναρκτήρια ειδική του αγώνα, έχασε πολύτιμο έδαφος στις υπόλοιπες ασφάλτινες διαδρομές. Λάτρης του χώματος, ο Myrsell δεν απέδωσε τα αναμενόμενα στο Σαββατιάτικο σκέλος, τραυματίζοντας μάλιστα, τον πίσω τροχό του Porsche 911 RSR και αρκέστηκε στη δεύτερη θέση της γενικής. Το βάθρο συμπλήρωσε το έτερο Σουηδικό πλήρωμα των A.Johnsen-I.Johnsen (Porsche 911 RSR), συνδυάζοντας τη δεύτερή του επίσκεψη στη χώρα μας, με ένα θετικό αποτέλεσμα.

Οι Myrsell-Junttila τερμάτισαν στην δεύτερη θέση του αγώνα...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρώτος Έλληνας ο Πίτσος
Στην τέταρτη θέση ολοκλήρωσαν οι Falcone-Ometto με Lancia Delta Integrale 16V, με τον οδηγό να διαμαρτύρεται για τα ελαστικά  του αυτοκινήτου, τονίζοντας παράλληλα, πως δεν έχει συνηθίσει ακόμη το νέο του απόκτημα. Άλλο ένα Ιταλικό πλήρωμα, αυτό των Marenzana-Beltrame (Porsche 911 SC) ακολούθησε στην πέμπτη θέση, με τους Wirtmann-Kerekes (Ford Escort RS 20000) να τερματίζουν πίσω τους. Οι Πίτσος-Καραπαπάζης (Toyota Celica 2000 GT) με αντεπίθεση διαρκείας ολοκλήρωσαν στην έβδομη θέση και ήταν το πρώτο ελληνικό πλήρωμα. Το δίδυμο στην επιστροφή του στην ενεργό δράση, έδειξε πως μπορεί να «κοιτάξει στα μάτια» τους ξένους συνδυασμούς και σίγουρα εάν δεν αντιμετώπιζε ένα κλατάρισμα την Παρασκευή, θα διεκδικούσε κάτι καλύτερο. Την οκτάδα συμπλήρωσαν οι Πετρίδης-Πάλλας με το Toyota Corolla AE86 που εντυπωσίασαν στις χωμάτινες ειδικές.

Οι Πίτσος-Καραπαπάζης με Toyota Celica 2000 GT ήταν οι ταχύτεροι Έλληνες

Το βάθρο των Ελλήνων
Στον αγώνα του ελληνικού πρωταθλήματος, πίσω από τους Πίτσο-Καραπαπάζη, τερμάτισαν οι Π. Παραδείσης-Ποιμενίδης. Το πλήρωμα του Ford Escort RS 2000 ήταν ταχύτατο μέχρι την ειδική του Κεφαλαρίου, όπου μια μικροέξοδος του στέρησε τις όποιες ελπίδες είχε για επικράτηση. Το βάθρο στο σημερινό τρίτο γύρο του ελληνικού πρωταθλήματος ιστορικών συμπλήρωσαν οι Ζήβας-«Louki Look» με Toyota Corolla AE92, οι οποίοι εξέφρασαν παράπονα σχετικά με τη σειρά εκκίνησης που τους δόθηκε.

Για να δείτε τα τελικά αποτελέσματα από την κατηγορία Sporting πατήστε ΕΔΩ

Για να δείτε τα τελικά αποτελέσματα για το ελληνικό πρωτάθλημα πατήστε ΕΔΩ

Βάθρο για τους A.Johnsen-I.Johnsen με Porsche 911 RS

Οι Παραδείσης-Ποιμενίδης ήταν το δεύτερο ταχύτερο ελληνικό πλήρωμα...

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης