Η Porsche αποκάλυψε επίσημα το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο του 2017, επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες περί τοποθέτησης του κινητήρα στο κέντρο του αμαξώματος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρείας άλλαξαν τελείως την αρχιτεκτονική της 911 RSR και την φιλοσοφία της ανάρτησης, βελτιώνοντας την κατανομή βάρους και αυξάνοντας την κάθετη αεροδυναμική πίεση. Σύμφωνα με την Porsche, πρόκειται για ένα από τα κορυφαία GT στην ιστορία της φίρμας.

Ο εξακύλινδρος 4.0 λίτρων boxer κινητήρας είναι τοποθετημένος πίσω από τον εμπρός άξονα, συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων, πολύδισκο μπλοκέ διαφορικό και carbon αγωνιστικό συμπλέκτη. Ο διαχύτης πίσω είναι αρκετά μεγαλύτερος, όπως και η σταθερή πτέρυγα. Τα φρένα αποτελούνται από εξαπίστονες δαγκάνες, με το αγωνιστικό μπάκετ κάθισμα, το roll cage και τα ρυθμιζόμενα πεντάλ να καλύπτουν πλήρως τις προδιαγραφές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης, προστέθηκαν τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, LED φώτα, κλιματισμός και το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος εκτάκτου ανάγκης «Collision Avoid». Το τελευταίο χρησιμοποιεί ραντάρ, προειδοποιώντας τον οδηγό για ενδεχόμενη σύγκρουση.

Το ντεμπούτο της Porsche 911 RSR θα γίνει στον 24ώρο αγώνα της Daytona, στις 28-29 Ιανουαρίου, στη συνέχεια θα συμμετάσχει στο World Endurance Championship (WEC) και φυσικά στο Le Mans 24 Hours.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης