Από το τέλος του 2020 η Peugeot μας είχε προϊδεάσει για το νέο της πρωτότυπο Le Mans το οποίο ετοίμαζεΤο υβριδικό σύστημα της Peugeot ονομάζεται HYBRID4 για το 2022. Πλέον το αυτοκίνητο είναι έτοιμο και με την κωδική ονομασία 9Χ8 έρχεται να διεκδικήσει στα ίσια νίκες και τίτλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής.

Το νέο πρωτότυπο είναι υβριδικό και ακολουθεί τις προδιαγραφές FIA WEC Hypercar (LMH). Χρησιμοποιεί έναν κινητήρα 2.6 λίτρων V6 με δύο τούρμπο ο οποίος αποδίδει 680 ίππους. Συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι τοποθετημένος στο εμπρός μέρος και έχει απόδοση 268 ίππους. Η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 7τάχυτο. Οι μπαταρίες ακόμα βρίσκονται σε φάση εξέλιξης, χρησιμοποιούν καινούρια τεχνολογία και κατασκευάστηκαν από την Peugeot Sport και τη Saft.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου γράφει "Δε χρειαζόμαστε μεγάλη πτέρυγα πίσω".

Το line up των οδηγών είναι κορυφαίο για την Peugeot το 2022

Ο σχεδιασμός και η αεροδυναμική του νέου 9X8 ακολουθεί τη φιλοσοφία Neo-Performance που συνδυάζει Η Peugeot έχει κερδίσει το Le Mans το 1992, 1993 και 2009τα αθλητικά στοιχεία με το εκλεπτυσμένο στυλ. Ακόμα και το λογότυπο 9X8 έχει τη δική του ιστορία καθώς το 9 αντιστοιχεί στα θρυλικά μοντέλα της φίρμας από το 1990 με το 905 και μετέπειτα το 2007 με το 908. To Χ έχει να κάνει με την υβριδική προσέγγιση, ενώ το 8 συμβαδίζει με όλη την γκάμα των μοντέλων της Peugeot (208, 308, 2008, 3008 κλπ). Σημαντικότερο στοιχείο πάντως του αυτοκινήτου είναι η έλλειψη πίσω αεροδυναμικής πτέρυγας με την αεροδυναμική να έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε η κάθετη δύναμη να προέρχεται από τη δυναμική όλου του πρωτότυπου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οδηγοί των Peugeot 9X8 είναι οι Paul Di Resta, Loic Duval, Mikkel Jensen, Kevin Magnussen, Gustavo Menezes, James Rossiter και Jean-Eric Vergne οι οποίοι θα προσπαθήσουν να οδηγήσουν τα δύο εργοστασιακά Peugeot στην κορυφή του Le Mans.

Το εσωτερικό απλά δεν υπάρχει!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Peugeot κάνει δωρεάν έλεγχο στα αυτοκίνητα

Η Peugeot «σαρώνει» στα εταιρικά αυτοκίνητα

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης