Οι επιδόσεις της κορεατικής εταιρείας στα πρωταθλήματα ράλι (WRC και WTCR), την καθιέρωσαν στους top class κατασκευαστές του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Παράλληλα, η Hyundai εδραιώνει τη θέση της ως ένας από τους παγκόσμιους ηγέτες στην ανάπτυξη και παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βασιζόμενη στην εμπειρία της στην κατασκευή EV αυτοκινήτων και αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της, η Hyundai Motorsport προχωρά στην ανάπτυξη του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου αγωνιστικού.

Πρόκειται για το Veloster N ETCR, ένα ηλεκτρικό race car, απόλυτα φιλικό προς το περιβάλλον και εκπληκτικά γρήγορο. Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στο Alzenau της Γερμανίας, φέρει έναν mid-mounted κινητήρα που συμβαδίζει με τους κανονισμούς του ETCR και πίσω κίνηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μπαταρία των 798 volt της Williams Advanced Engineering βρίσκεται στο πάτωμα του αυτοκινήτου και διαθέτει μέγιστη ισχύ εξόδου 500 kw και συνεχή ισχύ 300 kw.

«Προφανώς, υπάρχει μια τεράστια διαφορά στο πώς ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει την ισχύ του σε σύγκριση με τον τυπικό βενζινοκινητήρα. Η επιτάχυνση είναι πολύ ισχυρή κι αυτό κάνει τη διαφορά. Πρέπει να κάνουμε κάποιες βελτιώσεις, αλλά είμαι βέβαιος ότι το Veloster N ETCR θα αποδειχθεί εξίσου επιτυχημένο με το i30 N TCR», δήλωσε ο οδηγός δοκιμών της Hyundai Motorsport, Augusto Farfus.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης