Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     


Πέρασαν 40 χρόνια αφότου πραγματοποιήθηκε η τελευταία ανάβαση Διονύσου και εν έτη 2016 ο αγώνας με την θρυλική ονομασία επέστρεψε στο αγωνιστικό ημερολόγιο εντός Αττικής με πολύ κόσμο, καλό θέαμα Ο Κεχαγιάς ήταν ο μοναδικός που έριξε τα χρονόμετρα κάτω από τα 5 λεπτά! και… αρκετή ζέστη! Οι οδηγοί πραγματοποίησαν δύο ανεβάσματα και ο συνολικός χρόνος ανέδειξε τον νικητή σε κάθε κατηγορία.

Τελικά τον απόλυτο άτυπο χρόνο ημέρας σημείωσε ο Γιώργος Κεχαγιάς με Ford Sierra RS 500 ο οποίος κατέκτησε και την πρώτη θέση στην κατηγορία Ε. Ταυτόχρονα ήταν ο μοναδικός οδηγός που έριξε τα χρονόμετρα κάτω από τα 5 λεπτά ενώ έδειξε σε ακόμα έναν αγώνα τις… άγριες διαθέσεις που έχει για φέτος. Στην ίδια κατηγορία το βάθρο συμπλήρωσαν οι Σάκης Τροβάς και Κώστας Ντόφης.

Κατηγορία Ν
Στην κατηγορία Ν ο Γιώργος Αργυρίου ήταν ο μεγάλος νικητής. Πίσω του τερμάτισε ο Σταμάτης Κατσίμης που κατάφερε να τρέξει στο… παρά πέντε λόγω προβλημάτων που παρουσίασε την τελευταία στιγμή το αγωνιστικό του αυτοκίνητο.

Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Βαγγέλης Ανδρεάδης. Και οι τρεις οδηγοί συμμετείχαν με Mitsubishi EVO.

Ο συνήθης ύποτπος
Στην κατηγορία Α ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) πρόσθεσε ακόμη ένα κύπελλο στην τροπαιοθήκη του.

Ακολούθησαν οι Σπύρος Βοργιάς και Κώστας Παπαχρήστος με Peugeot 106 και Citroen Saxo αντίστοιχα.

Στην Formula Saloon ο Παναγιώτης Παρθένης επιβλήθηκε των Αντώνη Σταφυλοπάτη και Νίκου Πλέσσα που συμπλήρωσαν το βάθρο.

Τέλος, στα ιστορικά αυτοκίνητα ο Γιώργος Κατσαρός αναδείχτηκε κορυφαίος της κατηγορίας. Ακολούθησαν οι Βαγγέλης Γεωργούλας και Γιάννης Εδιπίδης.

Πρόβλημα ο “Mario”
Άτυχος ήταν ο Μάριος Ηλιόπουλος που δεν ολοκλήρωσε την προσπάθειά του εξαιτίας προβλήματος που αντιμετώπισε με το Escort WRC στο πρώτο σκέλος.

Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να κάνουμε στους οδηγούς drift που πρόσφεραν μοναδικό θέαμα και χάρισαν μοναδικές συγκινήσεις στους χιλιάδες θεατές που έδωσαν δυναμικό παρών.

Για να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα από την ανάβαση Διονύσου 2016 πατήστε ΕΔΩ