Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με την ανάβαση της Ριτσώνας άνοιξε φέτος η αυλαία του πανελληνίου πρωταθλήματος που όπως Πολύ αισθητή η απουσία των τριών, Ηλιόπουλου, Κύρκου και Πατσουρέα… αποδείχτηκε έκρυβε εκπλήξεις, κυρίως λόγω των καιρικών συνθηκών που επικράτησαν τη μέρα του αγώνα.

Με το… καλημέρα το ψιλόβροχο έκανε την εμφάνισή του, το οποίο στη συνέχεια εξελίχθηκε σε βροχόπτωση. Μεταξύ των σκελών, ο ήλιος έκανε την εμφάνισή του, με αποτέλεσμα να στεγνώσει για λίγο, μέρος της διαδρομής, ωστόσο στη συνέχεια η βροχή επανήλθε κατά διαστήματα, γεγονός που ταλαιπώρησε τους θεατές που βρέθηκαν στις στροφές της ανάβασης. Αυτά τα τερτίπια του καιρού δυσκόλεψαν την επιλογή ελαστικών στους οδηγούς, με αποτέλεσμα να έρθουν τα… πάνω-κάτω και να έχουμε αρκετές εκπλήξεις στην εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς.

Οι πλαγιολισθήσεις είχαν την τιμητική τους (στην φωτό ο Δημήτρης Πλουμιστός)...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα Peugeot έκαναν… παιχνίδι!
Αρχικά, νικητής της Ομάδας Ν ανακηρύχθηκε ο Χρήστος Βλάχος με Peugeot 106 S16, που ήταν εντυπωσιακός το διήμερο. Στη συνέχεια όμως, οι αγωνοδίκες έκριναν πως ο Βολιώτης οδηγός έπρεπε να τεθεί εκτός αγώνα, από παραβίαση στην καλωδίωση του αυτοκινήτου.

Συνεπώς, ο Δημήτρης Πολατσίδης (Peugeot 106 S16) έφυγε από τη Ριτσώνα με τους 25 βαθμούς της πρώτης θέσης, επικρατώντας του Νίκου Κομνού (Peugeot 106 S16) με διαφορά μικρότερη του ενός δευτερολέπτου.

Νικητής στην ομάδα Ν αναδείχτηκε ο Δημήτρης Πολατσίδης...
Οδοστρωτήρας... Βοργιάς! Που να έτρεχε και με άλλο αυτοκίνητο... Με Peugeot κέρδισε την ομάδα Α πετυχαίνοντας και τον άτυπο απόλυτο χρόνο ημέρας!!!!

Τους κέρδισε με Peugeot!
Στην Ομάδα Α, ταχύτερος αναδείχτηκε ο Σπύρος Βοργιάς με Peugeot 106 S16. Οι στεγνές συνθήκες τον ευνόησαν να χτίσει μια σημαντική διαφορά από τους διώκτες του, κάτι που του χάρισε την πρώτη του φετινή επιτυχία.

Ο πρωταθλητής των τελευταίων ετών στην Ομάδα Α, Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) έκανε αργό πρώτο ανέβασμα λόγω της βροχόπτωσης, αλλά στη συνέχεια ανέκαμψε πετυχαίνοντας παράλληλα τον ταχύτερο χρόνο στο δεύτερο σκέλος. Ο χρόνος όμως δεν ήταν αρκετός και περιορίστηκε στην δεύτερη θέση αφήνοντας πιο πίσω τον Βαγγέλη Τσιούρη (Peugeot 106 S16).

Στη φετινή Ριτσώνα είχε και τέτοιο θέαμα!!!

Πρώτη νίκη για Κεχαγιά
Χτίζοντας διαφορά ασφαλείας από το πρώτο σκέλος, ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500) ξεκίνησε με το δεξί τις υποχρεώσεις του στην Ομάδα Ε.

Ο Σάκης Τροβάς (BMW M3) πίεσε περισσότερο στο δεύτερο σκέλος τερματίζοντας πίσω του, με τον Παναγιώτη Ευθυμίου που επέστρεψε στο BMW M3 DTM, να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα.

Ο Γιώργος Κεχαγιάς ήταν ο νικητής στην κατηγορία Ε...

Ιστορικά και Formula Saloon…
Στα Ιστορικά, ο  Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS1600) δεν είχε αντίπαλο επιβεβαιώνοντας τον τίτλο του φαβορί. Ο Γιάννης Καλαϊτζιάν (Fiat Ritmo) τερμάτισε πίσω του, με τον Κωνσταντίνο Γεωργακόπουλο (Mazda 323 GTX) να συμπληρώνει το βάθρο των Ιστορικών.

Ο Νίκος Περατινός (Ford Escort Cosworth) απέδειξε πως είναι ακόμη πολύ μάχιμος, ολοκληρώνοντας στην κορυφή της Formula Saloon, εμπρός από τους Πάνο Κύρκο και Κωνσταντίνο Λαζαρίδη αμφότεροι με Mitsubishi Lancer Evo VII.

Ο Νικόλας Περατινός έδειξε ποιος είναι το... αφεντικό στην κατηγορία Formula Saloon...

Η συνέχεια του πανελληνίου πρωταθλήματος αναβάσεων θα δοθεί στις 23-24 Απριλίου με την ανάβαση Διονύσου.

Για να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα από την αναβαση Ριτσώνας πατήστε ΕΔΩ
























































































σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης