Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με το Ράλι Start Line ξεκίνησε το Σάββατο 18 Ιουλίου το 56ο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι χώματος (με επίκεντρο το Λουτράκι), ένας αγώνας που είχε ενδιαφέρον, καθώς έκαναν την εμφάνισή τους πέντε αγωνιστικά κατηγορίας R5.

Το zougla.gr θα βρίσκεται φέτος δίπλα στο πλήρωμα των Θέμη Χαλκιά-Λεωνίδα Μαχαίρα...

Με το καλημέρα στα βαθιά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην πρώτη αγωνιστική συνάντηση το παρών έδωσε και το πλήρωμα Θέμης Χαλκιάς και Λεωνίδας Μαχαίρας,Πρόβλημα με την ενδοσυνεννόηση είχαν με το καλημέρα οι Χαλκιάς – Μαχαίρας… που οδήγησαν για πρώτη φορά το νέο τους Ford Fiesta R5 που ήρθε στην Ελλάδα μόλις λίγες ημέρες πριν τον αγώνα. Το πλήρωμα συμμετέχει φέτος και με τη στήριξη του zougla.gr και σίγουρα οι στόχοι είναι αρκετά υψηλοί, αν λάβουμε υπόψη την εμπειρία, τις δυνατότητες του αυτοκινήτου, αλλά και την υποστήριξη της αγωνιστικής ομάδας.

Αν και δεν υπήρχε χρόνος για να «στηθεί» σωστά το αυτοκίνητο στα δεδομένα των ειδικών διαδρομών, οι Χαλκιάς-Μαχαίρας ρίχτηκαν στη μάχη. Δυστυχώς δύο χιλιόμετρα μετά την εκκίνηση της πρώτης ειδικής ένα πρόβλημα στην ενδοσυνεννόηση άφησε τον Θέμη Χαλκιά δίχως την απαραίτητη καθοδήγηση του Λεωνίδα Μαχαίρα. Έτσι το Fiesta R5 κινούνταν σε έναν ρυθμό υποδεέστερο των δυνατοτήτων του, κάτι που αποτυπώθηκε και στον χρόνο που υπολειπόταν κατά 27,58 δευτερόλεπτα από την κορυφή.

Το συγκεκριμένο Ford Fiesta R5 θα κοσμεί εφεξής τις ελληνικές ειδικές διαδρομές...

Το τιμόνι… βάρυνε

Πριν την εκκίνηση της επόμενης ειδικής, Πίσσια 1, το πρόβλημα αποκαταστάθηκε και οι Θέμης Χαλκιάς Η κρεμαγιέρα τέθηκε εκτός και το πρόβλημα δεν ήταν εφικτό να διορθωθεί… και Λεωνίδας Μαχαίρας προσπάθησαν να καλύψουν το χαμένο έδαφος. Ξεκίνησαν σε γρήγορο ρυθμό τα πρώτα ανηφορικά κομμάτια της ειδικής των 12,35 χιλιομέτρων, όμως στο 4ο χιλιόμετρο το τιμόνι βάρυνε απότομα.

Η πρώτη σκέψη ήταν για κάποιο κλατάρισμα, αλλά τελικά το πρόβλημα ήταν η κρεμαγιέρα, η οποία παρέδωσε πνεύμα αφήνοντας τον Θέμη Χαλκιά δίχως υποβοήθηση στο τιμόνι. Αναγκαστικά ο ρυθμός έπεσε σημαντικά, η κούραση και η δυσκολία αυξήθηκαν και πλέον στόχος αποτελούσε ο τερματισμός της ειδικής. Παρά τον κακό χρόνο, το πλήρωμα είχε πέσει μόλις στην 6η θέση της γενικής και διατηρούνταν μέσα στους βαθμούς.

Θέμης Χαλκιάς (αριστερά) και Λεωνίδας Μαχαίρας (δεξιά).

Δεν λύθηκε το πρόβλημα

Στην επιστροφή στο service park οι μηχανικοί της RB Motorsport έδωσαν τον δικό τους αγώνα ώστε να διορθωθεί το πρόβλημα εντός των 30 λεπτών του σέρβις. Τελικά όμως το θέμα στην κρεμαγιέρα ήταν αδύνατο να λυθεί και η ομάδα αναγκάστηκε να αποσύρει το αυτοκίνητο από τον αγώνα.

Για την ιστορία τον αγώνα κέρδισε ο Γιάννης Παπαδημητρίου, που συμμετείχε έχοντας στο μπάκετ του συνοδηγό τον Νίκο Πετρόπουλος και όπλο ένα Skoda Fabia R5. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Γιώργος Ζυμαρίδης-Κώστας Σούκουλης και Ιορδάνης Σερδρίδης-Frederic Miclotte, αμφότεροι με Skoda Fabia R5.

Ο Γιάννης Παπαδημητρίου ήταν ο νικητής του πρώτου χωμάτινου αγώνα.

Μετά το καλοκαίρι

Ο επόμενος αγώνας που θα κάνει την εμφάνισή του το Ford Fiesta R5 των Χαλκιά-Μαχαίρα είναι το ράλι Φθιώτιδος το διάστημα 19-20 Σεπτεμβρίου.

 

Για να δείτε τα τελικά αποτελέσματα από το Ράλι Start Line πατήστε ΕΔΩ

 

Η αγωνιστική ομάδα με το νέο "όπλο" Ford Fiesta R5...

 

Η ψυχή της ομάδας, Βασίλης Χαλκιάς!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης