Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ο ανώτατος επικεφαλής του ομίλου Volkswagen, Herbert Diess, επιβεβαίωσε πρόσφατα την επιθυμία του γερμανικού ομίλου να μπει στη Formula 1 με την Porsche και την Audi. Μια απόφαση που έχει παρθεί, όμως δεν θα γίνει πραγματικότητα πριν από το 2026, όταν και θα αναθεωρηθούν οι κανονισμοί σχετικά με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, που θα λειτουργούν με συνθετικά καύσιμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά από αυτή την ανακοίνωση πολλοί θεώρησαν πως ίσως και η BMW να θελήσει να επιστρέψει στο πιο απαιτητικό μηχανοκίνητο πρωτάθλημα στον κόσμο. Δυστυχώς, όμως, το αφεντικό της βαυαρικής εταιρείας ξεκαθάρισε ότι το τμήμα M της φίρμας δεν έχει καμία πρόθεση για συμμετοχή στη Formula 1.

«Για εμάς απόλυτη και μοναδική προτεραιότητα είναι να επενδύσουμε και να κατακτήσουμε την ηλεκτροκίνηση. Αυτό είναι το πλάνο μας και η Formula 1 δεν έχει λάβει ακόμη αποφάσεις σχετικά με τον εξηλεκτρισμό των μονοθεσίων. Αυτό δεν μας επιτρέπει να έχουμε βλέψεις για μια εκ νέου συμμετοχή». 
Αντίθετα, η εταιρεία επενδύει σε μεγάλο βαθμό στον υβριδικό αγώνα Le Mans Daytona (LMDh) για το 2024.

Μάλιστα, σε αυτόν τον αγώνα θα έχει να αντιμετωπίσει μέλη του VW Group, καθώς τόσο η Lamborghini όσο η Porsche και η Audi έχουν εξελίξει μοντέλα για τη συμμετοχή τους. Πέρα από το LMDh, το τμήμα μηχανοκίνητου αθλητισμού της BMW διαθέτει επίσης το αγωνιστικό αυτοκίνητο M4 GT3, με την έκδοση GT4 που θα παρουσιαστεί στα μέσα Ιουνίου στο VIRginia International Raceway κατά τη διάρκεια του πέμπτου και έκτου γύρου του Πρωταθλήματος SRO Americas 2022.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σίγουρα, εάν η BMW επέστρεφε στη Formula 1, ολόκληρο το πρωτάθλημα θα λάμβανε άλλη βαρύτητα, όμως τέτοια περίπτωση δεν υπάρχει. Αναμένουμε την είσοδο των Porsche και Audi, που θα αλλάξει τις ισορροπίες. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης