Του Λουκά Παπαλάμπρου

Με τη Mercedes να έχει πετύχει το απόλυτο στους τέσσερις πρώτους αγώνες της σεζόν και τη διαφορά τόσο στο πρωτάθλημα οδηγών όσο και κατασκευαστών να έχει ανοίξει υπερβολικά, η Ferrari είναι υποχρεωμένη να κάνει κάτι άμεσα, αν θέλει να μπει εκ νέου στο κόλπο της διεκδίκησης του τίτλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το επερχόμενο Grand Prix της Βαρκελώνης (10-12 Μαΐου) χαρακτηρίζεται ως τελικός από τους Ιταλούς. Η Scuderia βρίσκεται στο καναβάτσο και ακόμη ένα χτύπημα από τους Γερμανούς μπορεί να τη βγάλει νοκ άουτ από πολύ νωρίς.

Η SF90 δείχνει ότι έχει τη δυναμική για να κοντράρει τη W10, αλλά κάτι της λείπει συνεχώς, είτε αυτό είναι η τύχη, είτε η σταθερότητα στις στροφές, είτε η αξιοπιστία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη Βαρκελώνη λοιπόν, οι Ιταλοί θα αγωνιστούν με αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος σε μία προσπάθεια να επικρατήσουν της Mercedes.

Το αναβαθμισμένο power unit θα εισαχθεί νωρίτερα από το προγραμματισμένο, προκειμένου οι Vettel και Leclerc να ανταγωνιστούν τους Hamilton και Bottas. Παράλληλα, θα χρησιμοποιηθεί και ένα νέο λιπαντικό της Shell, δίνοντας επιπλέον ώθηση στη μονάδα ισχύος.

«Έχουμε μείνει πίσω στο πρωτάθλημα και κάτι πρέπει να κάνουμε για να τους φτάσουμε. Η εξέλιξη του μονοθεσίου είναι το κλειδί.

»Στο Μπακού φέραμε νέα αεροδυναμικά μέρη και στη Βαρκελώνη θα αγωνιστούμε με μία αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος.

»Σκοπεύαμε να την εισαγάγουμε στον Καναδά, αλλά θα το κάνουμε τώρα. Επίσης, το νέο λιπαντικό που αναπτύξαμε με τη Shell θα αυξήσει περαιτέρω τις επιδόσεις. Όλη η ομάδα εργάζεται πολύ σκληρά και πιέζει για καλύτερα αποτελέσματα» ήταν τα λόγια του Mattia Binotto, επικεφαλής της Scuderia Ferrari.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης