H Mercedes απολογείται και απαντά στους φιλάθλους

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 5 Μαΐου 2016, 11:11
H Mercedes απολογείται και απαντά στους φιλάθλους

Σε μια προσπάθεια να βάλει τέλος στις θεωρίες συνωμοσίας, η Mercedes AMG Petronas απάντησε σε όλους μέσω μιας επιστολής που αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της.

Η γερμανική ομάδα έχει βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα τις τελευταίες εβδομάδες, λόγω των συνεχών προβλημάτων που αντιμετωπίζει το μονοθέσιο του Lewis Hamilton και την αλλαγή των μηχανικών μεταξύ των δύο οδηγών. Ορισμένα ΜΜΕ και μεγάλη μερίδα των φιλάθλων θεωρούν ότι όλα γίνονται επίτηδες από τη Mercedes προκειμένου να κατακτήσει το πρωτάθλημα ο Nico Rosberg. Οι κατηγορίες έχουν προκαλέσει εκνευρισμό στις τάξεις των πρωταθλητών, κάτι που αποδεικνύεται από τη μακροσκελή επιστολή.

Αναλυτικά η επιστολή

Προς τους φιλάθλους,

Επιστρέψαμε τη Δευτέρα από τη Ρωσία με ανάμικτα συναισθήματα. Από τη μία είμαστε γεμάτοι υπερηφάνεια για άλλο ένα 1-2, ένα σπάνιο επίτευγμα στον ανταγωνιστικό κόσμο της F1, κάτι που απολαμβάνουμε, αλλά ποτέ δεν το θεωρήσαμε εύκολο. Από την άλλη, είχαμε ένα αγχωτικό τριήμερο για όσους ήταν πίσω από το τιμόνι, στο pit wall, στο γκαράζ, στο εργοστάσιο, αλλά και για όσους παρακολουθήσατε από το σπίτι.

Έχουμε δει πολύ εκνευρισμό στο διαδίκτυο μετά τα μηχανικά θέματα στο Sochi. Έχουμε κι εμείς τα ίδια συναισθήματα, αλλά για εμάς είναι κάτι παραπάνω από εκνευρισμός. Για όσους παρακολουθούν από το σπίτι, ένα Grand Prix ξεκινά την Πέμπτη το πρωί και τελειώνει την Κυριακή το βράδυ. Ένα κακό αποτέλεσμα μπορεί να πονάει για μερικές ώρες μετά τον αγώνα, αλλά μετά η ζωή συνεχίζεται. Για πάνω από χίλια άτομα στο Μπράκλεϊ και στο Μπρίξγουορθ, όμως, αυτή είναι η ζωή μας. Αυτοί οι άνθρωποι χύνουν αίμα, ιδρώτα και δάκρυα κάθε μέρα, κάνοντας υπερωρίες και ξοδεύοντας εβδομάδες μακριά από όσους αγαπούν. Το κάνουν επειδή έχουν πάθος για τη δουλειά τους, αφοσίωση στους συνεργάτες τους και την επιθυμία να είναι οι καλύτεροι.

Οι επιτυχίες των τελευταίων ετών δεν έχουν έρθει τυχαία. Όπως λέει και ο Wolff, έχουμε ξεσκιστεί στη δουλειά για να φτάσουμε εδώ που είμαστε σήμερα και το έχουμε καταφέρει ως ομάδα. Τα πρόσωπα που βλέπετε στην πίστα είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου, αλλά είναι τέλειο παράδειγμα του τι αντιπροσωπεύουν. Ταξιδεύουν, μοιράζονται τα δωμάτιά τους, τρώνε, φτιάχνουν τα γκαράζ και τα μονοθέσια, τα επισκευάζουν αν υπάρξει βλάβη και πακετάρουν τόνους εμπορευμάτων μαζί. Ιδρώνουν, κουράζονται, γελούν, κλαίνε, φωνάζουν, πανηγυρίζουν και συμπάσχουν μαζί. Και όπως λέμε, κερδίζουμε και χάνουμε μαζί. Έχουμε τους καλύτερους στον κόσμο, κάνουν εξαιρετική δουλειά κάθε εβδομάδα για το καλό της ομάδας. Δεν υπάρχει «Α» και «Β» ομάδα εδώ. Κάθε μέλος έχει αποκτήσει το δικαίωμα να βρίσκεται στην ελίτ του τομέα τους και έχουν θυσιάσει πολλά για να τα καταφέρουν.

Όσα έγιναν στο Sochi έδειξαν σε όλους τι μπορεί να κάνει μία ομάδα με ενότητα. Εκνευριστήκαμε με την επανάληψη του σφάλματος στο MGU-H στο μονοθέσιο του Lewis στις κατατακτήριες. Όμως, διατηρήσαμε την ψυχραιμία μας, συγκεντρωθήκαμε και αναλάβαμε δράση. Έγινε τεράστια προσπάθεια από έναν σημαντικό αριθμό ανθρώπων στην Αγγλία και τη Ρωσία για να έρθουν εφεδρικά τμήματα του κινητήρα στην πίστα, να τοποθετηθούν στη μονάδα ισχύος με δουλειά καθ' όλη τη διάρκεια της νύχτας χωρίς να σπάσουμε το parc ferme για να σιγουρευτούμε πως ο Lewis θα ξεκινούσε δέκατος κι όχι από το pit lane. Αυτό έκανε την Κυριακή ακόμα πιο αγχωτική για όλους μας. Αλλά στο τέλος ανακουφιστήκαμε όταν είδαμε αμφότερα τα μονοθέσια να τερματίζουν.

Λίγο μετά το pit stop είδαμε ανησυχητική συμπεριφορά στο MGU-K του Nico. Ξοδέψαμε έναν αριθμό γύρων για να τον καθησυχάσουμε πως είχε καλή διαφορά από τον Lewis και μπορούσε να ηρεμήσει μέχρι η FIA να μας επιτρέψει να του πούμε να αλλάξει μία ρύθμιση για να ελέγξει το πρόβλημα. Ο Nico δεν είχε ιδέα για το άγχος που υπήρχε στο pit wall. Όταν έκανε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα στο τέλος ήταν ακόμα στη ρύθμιση ασφαλείας, που δείχνει πόσο ρυθμό είχε το μονοθέσιο.

Λίγο μετά το πρόβλημα του Nico, είδαμε πτώση στην πίεση νερού στο μονοθέσιο του Lewis. Εκείνη την ώρα πίεζε για να πιάσει τον Νίκο και απομακρυνόταν από τον Kimi, κάνοντας πολλούς ταχύτερους γύρους. Και πάλι, έπρεπε να περιμένουμε επιβεβαίωση από τη FIA για το τι θα μπορούσαμε να του πούμε μέσω της ενδοεπικοινωνίας. Έπειτα από πολλές εκκλήσεις για να χαλαρώσει, μας επέτρεψαν να του πούμε πως έχανε την πίεση του νερού. Με μηδέν, ναι, μηδέν! Πίεση να απομένει για τους τελευταίους 16 γύρους η δουλειά του ήταν να φτάσει το μονοθέσιο στον τερματισμό και να διατηρήσει τη δεύτερη θέση που ήταν αξιοσημείωτο. Έπρεπε να διατηρήσει το μονοθέσιο όσο πιο ψυχρό γινόταν για να αποφύγει τη ζημιά στον κινητήρα και επίσης να κρατήσει ασφαλή διαφορά από τον Kimi, που δεν ήταν μικρό επίτευγμα. Δεν είμαστε σίγουροι με τι θαύμα έφτασε στον τερματισμό, αλλά δεν πρόκειται να παραπονεθούμε!

Τελικά, τίποτα απ' όλα αυτά δεν αλλάζει το γεγονός πως δεν έχουμε πετύχει τις προσδοκίες που είχαμε, από πλευράς αξιοπιστίας, μέχρι τώρα στη σεζόν. Για την απόδοση είμαστε ικανοποιημένοι, έχουμε μόλις δύο βαθμούς λιγότερους σε σχέση με τη συγκομιδή που είχαμε στο ίδιο σημείο του πρωταθλήματος πέρυσι. Αλλά έχουμε αρκετή δουλειά να κάνουμε. Στόχος μας είναι να είμαστε τόσο γρήγοροι, όσο και αξιόπιστοι. Πρέπει όχι μόνο να αντιμετωπίζουμε σωστά τα προβλήματα, αλλά να τα κατανοήσουμε, να τα διορθώσουμε και να σιγουρευτούμε πως δεν θα επαναληφθούν. Δουλεύουμε συνεχώς για να τα καταφέρουμε και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε. Αλλά τίποτα δεν είναι βέβαιο. Έχουμε να κάνουμε με μηχανική, πρέπει να ισορροπήσουμε ανάμεσα σε απόδοση και αντοχή. Πρέπει να πιέσουμε τα όρια και μπορεί να υπάρξουν προβλήματα.

Έπειτα, έχουμε τη γενική εικόνα. Εδώ είμαστε, αναλύοντας ένα τριήμερο με αρκετές προκλήσεις εντός και εκτός πίστας. Aλλά δείτε το αποτέλεσμα. Δεν θα έπρεπε μόνο να είμαστε ευγνώμονες που τερματίσαμε, αλλά υπερήφανοι για ένα αποτέλεσμα που δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο, χάρη στις εκπληκτικές προσπάθειες όλων στο εργοστάσιο, στα γραφεία, στο pit wall, στο γκαράζ και φυσικά στο cockpit.

Τέσσερις αγώνες έχουν τελειώσει, 17 απομένουν. Και απ' ό,τι έχουμε δει έως τώρα, θα είναι ένας μεγάλος και δύσκολος δρόμος. Θα υπάρχουν καλές και κακές μέρες, νίκες και ήττες. Αλλά θα τα ξεπεράσουμε όλα ενωμένοι ως ομάδα, όπως πάντα. Για όσους είναι μαζί μας, σας ευχαριστούμε. Για τους υπόλοιπους, όσους μας μισούν, προσπαθούν να μας μειώσουν και φαντάζονται συνωμοσίες, αν μπορέσουμε να πείσουμε έστω και τους μισούς από εσάς τι πραγματικά αξίζουμε, θα θεωρήσουμε πως κερδίσαμε τη μάχη.

Μαζί, #WeAreW07
Μαζί, #WeAreTheSilverArrows

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 5 Μαΐου 2016, 12:00