Οι αυστηροί νόμοι της Αυστραλίας σχετικά με τα προϊόντα καπνού ανάγκασαν τη Ferrari να προχωρήσει στην αλλαγή των σημάτων στο μονοθέσιό της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο Grand Prix της Μελβούρνης (15-17 Μαρτίου), η SF90 δεν θα έχει τα αυτοκόλλητα του Mission Winnow, καθώς το σήμα ανήκει στην καπνοβιομηχανία Philip Morris και σύμφωνα με τις αρχές της Αυστραλίας γίνεται έμμεσος τρόπος διαφήμισης των προϊόντων της.

Έτσι, η Ferrari τοποθέτησε νέα λογότυπα πάνω στο μονοθέσιο, τα οποία προβάλλουν τα 90 χρόνια από την ίδρυση της θρυλικής μάρκας. Το «Mission Winnow» θα επιστρέψει εκτός απροόπτου στο δεύτερο GP της σεζόν στο Μπαχρέιν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης