Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Τα πρώτα δείγματα από τις δοκιμές της F1 σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς 2022 μας έδωσαν αυτό ακριβώς που περιμέναμε.Μια καλή γεύση για την αγωνιστική χρονιά που θα «ανοίξει» στις 20 Μαρτίου στο Μπαχρέιν.Οι δοκιμές στα μονοθέσια έγιναν στην πίστα της Βαρκελώνη με τα νέα ελαστικά 18 ιντσών της Pirelli. Τρείς ημέρες δοκιμών ήταν αρκετές για να συλλέξουν τα στοιχεία που χρειάζονταν τόσο οι επικεφαλής των ομάδων όσο και οι τεχνικοί της Pirelli.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι δοκιμές έγιναν σε θερμοκρασίες από 6-21 βαθμούς Κελσίου ενώ η θερμοκρασία διαδρομής κυμαινόταν μεταξύ επτά έως και 31 βαθμών. Οι οδηγοί έτρεξαν σε στεγνή πίστα τις δύο πρώτες ημέρες ενώ την τρίτη ημέρας έριξαν νερό στην πίστα προκειμένου να δοκιμάσουν τα ελαστικά σε βρεγμένη πίστα. Τον καλύτερο χρόνο τον έκανε ο Hamilton αλλά αυτό δεν έχει σημασία για κανέναν. Η Ferrari συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους και μάλιστα χωρίς προβλήματα. Η ομάδα της Red Bull έκανε 150 γύρους την πρώτη ημέρα, 153 τη δεύτερη και 134 την τρίτη.

Ο Verstappen έδειχνε χαρούμενος με την απόδοση του μονοθέσιου του.Ικανοποιημένοι ήταν και οι επικεφαλής της Ferrari και της McLaren. Υδραυλικά προβλήματα παρουσίασαν Alpine, Haas, Williams, Aston Martin (διαρροές λιπαντικών) και Alfa Romeo που «έτρεχε» με στολή παραλλαγής…

Όταν ξεκίνησαν οι δοκιμές των μονοθεσίων της F1 ο Πούτιν άρχισε τις επιθέσεις στην Ισπανία. Η αμερικάνικη ομάδα Haas F1 Team που έχει βασικό χορηγό την ρωσική εταιρία Uralkali με οδηγό τον Ρώσο Nikita Mazepin, ξεκόλλησε τα χρώματα του χορηγού. Δεν έγινε γνωστό τι θα γίνει με το βασικό της οδηγό. Αν τελικά προκύψει πρόβλημα ο Μazepin  θα αντικατασταθεί από τον Pietro Fittipaldi.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο MARIO ISOLA, διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της PIRELLI MOTORSPORT είπε:
«Στην Ισπανία έγινε το ντεμπούτο των ελαστικών μας 18 ιντσών σε αυτά τα νέα μονοθέσια. Οι ομάδες και οι οδηγοί επικεντρώθηκαν στο να αποκτήσουν εμπιστοσύνη με τα νέα μοντέλα και να βρουν την καλύτερη δυνατή ρύθμιση, επομένως είναι πολύ νωρίς για να μιλήσουμε για το χάσμα απόδοσης μεταξύ των επιπέδων σύνθεσης ή υποβάθμισης. Αυτό εξηγεί γιατί οι ενώσεις C2 και C3 στη μέση του η εμβέλεια, η οποία χρησιμοποιείται συχνότερα εδώ στο Montmelo, εκτελέστηκε πιο συχνά από τους άλλους κατά τη διάρκεια της δοκιμής. Ο καθορισμός του ταχύτερου ιπτάμενου γύρου προφανώς δεν ήταν ο κύριος στόχος».
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης