Στον κόσμο του στοιχήματος μπαίνει η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς η Liberty Media, κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων της F1, υπέγραψε συμβόλαιο για την πώληση χορηγίας τυχερών παιχνιδιών.

Η συμφωνία ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων έχει διάρκεια πέντε ετών, με το ποσό να δίνεται εφάπαξ από την Interregional Sports Group στη Liberty Media. Φυσικά, η ISG θα έχει το δικαίωμα να εξασφαλίζει συνεργασίες με εταιρείες στοιχημάτων σε όλο τον κόσμο και να καρπώνεται τα κέρδη.

Τα στοιχήματα που θα παίζονται κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων και των αγώνων θα παρακολουθεί η εταιρεία Sportradar.

Ο επικεφαλής εμπορικών δραστηριοτήτων της F1, Sean Bratches, δήλωσε ότι αυτή η συνεργασία θα προσφέρει τη δυνατότητα σε χιλιάδες επιπλέον θεατές να ασχοληθούν με το σπορ και παράλληλα να αυξηθούν τα έσοδα προς τις ομάδες.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος