Επιμέλεια:Περικλής Χαλάτσης

Όσοι οδηγοί έχουν έστω και μία συμμετοχή σε έναν από τους τρείς αγώνες του φετινού Ι.ΚΤΕΟ Πήγασος Rotax MAX Challenge θα μπορούν να πάρουν μέρος στο μεγάλο τελικό που θα γίνει  στο Kartodromo Αθηνών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τον κανονισμό στη διπλή αγωνιστική συνάντηση στις 9-10 Οκτωβρίου για το μεγάλο τελικό δεν θα μπορούν να πάρουν μέρος όσοι δεν έτρεξαν σε κανέναν από τους τρείς αγώνας και δεν θα μπορούν να δοκιμάσουν την τύχη τους για το Μπαχρέιν.

Μετά από τον αγώνα στο Kartodromo θα κριθεί ποιοι θα πάρουν το εισιτήριο για το Μπαχρέιν όπου εκεί θα γίνει το Rotax MAX Challenge Grand Finals 2021.

Στον αγώνα στις 9-10 Οκτωβρίου θα αναδειχθούν οι φετινοί υπέρ-επαθλούχοι του Ι.ΚΤΕΟ Πήγασος Rotax MAX Challenge και μεταξύ των συμμετεχόντων θα κληρωθεί ανά κατηγορία (Μicro, Mini, Junior, Senior, DD2) ένας κινητήρας Rotax MAX Evo!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το καρτ είναι μεγάλο σχολείο για τα παιδιά που θέλουν να μάθουν να οδηγούν γρήγορα και σωστά.

Τα 20 τελευταία χρόνια από την Rotax Hellas έχουν αποκαλυφθεί μεγάλα ταλέντα.  Ο βασικός πυλώνας είναι η BRP-Rotax GmbH & Co KG, κατασκευάστρια των κινητήρων Rotax και δημιουργός του Rotax MAX Challenge. Η Rotax Hellas, αντιπρόσωπος της εταιρίας στη χώρα μας, ακολουθώντας πιστά τη συγκεκριμένη φιλοσοφία, διοργανώνει το Rotax MAX Challenge, δίνοντας πάντα προτεραιότητα στην απόλυτη ευχαρίστηση του οδηγού!

Τα παιδιά από μικρή ηλικία μαθαίνουν τα στρίβουν, να φρενάρουν και να αγωνίζονται σωστά και με ασφάλεια. Η BRP-Rotax GmbH & Co KG όπως κάθε μεγάλη εταιρεία εκτός από την ασφάλεια φροντίζει για τους συμμετέχοντες, ανάλογα με την ηλικία των οδηγών, να έχουν τη σωστή ”γραμμική” αύξηση της απόδοσης των κινητήρων.

Ανάλογα με την ηλικία είναι και οι κινητήρες. Οι κατηγορίες χωρίζονται στη Rotax Micro MAX ( συμμετέχουν παιδιά ηλικίας 7-10 ετών) και στην  Rotax Mini MAX ( συμμετέχουν παιδιά  ηλικίας 11-13 ετών).

Οι κατηγορίες Μicro-Mini ήδη έχουν γνωρίσει τεράστια ανταπόκριση σε όλο τον κόσμο αφού εξασφαλίζουν στους οδηγούς τον απόλυτο τρόπο προσαρμογής στο αγωνιστικό karting. Τα παιδιά που μαθαίνουν στις δύο πρώτες κατηγορίες πριν κλείσουν τα 14 τους χρόνια, συμμετέχουν στην επόμενη κατηγορία, Rotax Junior MAX.

Το καλό είναι ότι υπάρχει σωστός ανταγωνισμός αφού οι κινητήρες προκειμένου να έχουν ίση απόδοση σφραγίζονται από τη διοργανώτρια εταιρία.

H Rotax Hellas δεν υιοθετεί απλά την συγκεκριμένη φιλοσοφία, την εφαρμόζει και παράλληλα την ”τρέχει” ένα βήμα πιο μπροστά! Η συμμετοχή στο Rotax MAX Challenge στις κατηγορίες Micro MAX και Mini MAX, μπορεί να γίνει χωρίς μεγάλη οικονομική επιβάρυνση. Δεν υποχρεώνει τους γονείς των παιδιών μέχρι να δουν το επίπεδό τους, να αγοράσουν  κινητήρες.

Η  Rotax Hellas, εκχωρεί έναντι ενοικίου τους κινητήρες,  έχει  την ευθύνη για την ίση απόδοσή τους αλλά και τη σωστή συντήρηση. Στον προκριματικό αγώνα των Σερρών, οι  κατηγορίες  Μicro MAX -που άνοιξε το αγωνιστικό πρόγραμμα – και  Mini ΜAX , ”έκλεψαν” την παράσταση.

Οι γονείς που αγαπούν τους αγώνες και γνωρίζουν ότι τα παιδιά τους θα μάθουν να οδηγούν χειροκροτούν αυτές τις ενέργειες.

Στην Micro MAX, στον αγώνα των Σερρών επιβεβαιώθηκε  το αληθές της φιλοσοφίας Rotax για την ύπαρξη της κατηγορίας ”προθαλάμου” στο αγωνιστικό karting!

Παιδιά από επτά έως δέκα ετών έδειξαν μία απίστευτη προσαρμογή και τέλεια αγωνιστική συμπεριφορά που μάλιστα ήταν και εντυπωσιακά θεαματική. Κριτήριο για τις θέσεις κατάταξης ο χρόνος εμπλοκής τους με το σπορ!

Δύο παιδιά, γεννημένα μέσα στην πίστα, μεγαλωμένα σε ένα περιβάλλον με  αγωνιστική παιδεία, δύο αδέλφια, η Νεφέλη και ο Ιάσων Κοσμόπουλος έδωσαν μία εντυπωσιακή μάχη μεταξύ τους οδηγώντας καταπληκτικά και έκαναν το 1-2.

Η Νεφέλη Κοσμοπούλου μόλις 10 ετών έγινε η πρώτη γυναίκα οδηγός νικήτρια σε αγώνα του Rotax MAX Challenge, στην ”μικρή” ιστορία του θεσμού από το ξεκίνημα του  το 2000!

Στις δύο επόμενες θέσεις τερμάτισαν οι Μιχαήλ Παρμαξής και Κωνσταντίνος Γρέπσιος δίνοντας μία όμορφη ”μάχη” μεταξύ τους. Ήταν ο πρώτος αγώνας και για τα δύο παιδιά, που εκτός από το ότι έδειξαν μία απίστευτη συγκέντρωση στον ”στόχο” που δεν ήταν άλλος από την συνεχή βελτίωση, γύρο με το γύρο, κατάφεραν να μειώσουν σημαντικά και την διαφορά από τους νικητές! Και οι τέσσερις αγωνιζόμενοι είναι  μέλη της Cosmorally Karting Academy.     

Χαρακτηριστικό παράδειγμα προσαρμογής στο επόμενο ηλικιακό βήμα στην κατηγορία Mini MAX από τον ίδιο το αγώνα. Ο Λευτέρης Γκουλέτσος, που στον περσινό τελικό στην Αθήνα ήταν εντυπωσιακός, έδειξε πως αυτός ο χρόνος που πέρασε τον ωρίμασε πλέον ως οδηγό. Το παιδί είναι πλέον πιλότος, διαχειρίστηκε τα πάντα σωστά και ήταν νικητής.

Ο Ζαχαρίας Νένογλου δήλωσε με την εμφάνισή του πως είναι θέμα χρόνου να βρει τις 2-3 γραμμές που υπολείπονται, τερματίζοντας δεύτερος! Τρίτος ο Παναγιώτης Ρεβελτζής στην πρώτη του εμφάνιση σε αγώνες karting, παρουσίασε βελτίωση από σκέλος σε σκέλος, συγκεντρώνοντας πολύτιμες εμπειρίες. ”Μονοποικιλιακή” κι εδώ η ομαδική συμμετοχή αφού και οι τρεις πιλότοι ανήκουν στην Cosmorally Karting Academy. 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης